Answear .com zakończył proces budowania księgi popytu na akcje serii L ustalając cenę emisyjną na 29 zł. Oznacza to, że spółka pozyska z oferty 29 mln zł - podała spółka w komunikacie.
Answear .com zakończył proces budowania księgi popytu na akcje serii L ustalając cenę emisyjną na 29 zł. Oznacza to, że spółka pozyska z oferty 29 mln zł - podała spółka w komunikacie.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczyna proces budowy księgi popytu na akcje serii L oferowane w drodze...
To debiut Skarbiec TFI w cyklu publikacji, w ramach którego staramy się zaglądać do portfeli największych instytucji finansowych aktywnie inwestujących na GPW. W Skarbiec TFI około 20%...
Answear.com w środę rusza z emisją wartą prawie 30 mln zł. Intersport Polska musi jeszcze raz uzyskać zgodę akcjonariuszy na emisję do 14,1 mln walorów.
Answear. com chce rozpocząć ofertę akcji serii L w środę, 25 października, w ramach oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu - podała spółka w komunikacie prasowym.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, planuje rozpoczęcie oferty akcji serii L 25 października w ramach oferty...
Answear. com chce rozpocząć ofertę akcji serii L w środę, 25 października, w ramach oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu - podała spółka w komunikacie prasowym.
Answear, platforma cyfrowej sprzedaży mody i produktów home&lifestyle, chce jak najszybciej przeprowadzić emisję akcji, by jeszcze w tym roku pozyskać środki na rozwój marki PRM - poinformował PAP Biznes wiceprezes ds. finansowych Jacek Dziaduś. Spółka widzi ożywienie sprzedaży w październiku, liczy na udany czwarty kwartał.
Answear, platforma cyfrowej sprzedaży mody i produktów home&lifestyle, chce jak najszybciej przeprowadzić emisję akcji, by jeszcze w tym roku pozyskać środki na rozwój marki PRM - poinformował PAP Biznes wiceprezes ds. finansowych Jacek Dziaduś. Spółka widzi ożywienie sprzedaży w październiku, liczy na udany czwarty kwartał.