Raport bieżący z plikiem 5/2024
Spółka Krzysztofa Bajołka ma za sobą słaby początek roku. Jej wynikom ciąży nadal nowy brand – PRM. To ma się wkrótce zmienić.
Answear podtrzymuje cel osiągnięcia progu rentowności dla marki PRM w tym roku – poinformowali przedstawiciele zarządu. Spółka chce umocnić pozycję Answear na rynku w segmencie premium. Liczy na poprawę sentymentu konsumenta w drugim półroczu.
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę, produkty sportowo-outdorowe, oraz home&lifestyle w regionie CEE podsumowuje I kw. 2024 r. Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także...
W I kwartale 2024 r. Answear.com poniósł 4,3 mln zł straty netto wobec 3,4 mln zł zysku przed rokiem.
Poniżej przedstawiamy wyniki Answear w pierwszym kwartale 2024 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes oraz poprzednich wyników.
Raport okresowy kwartalny 1/2024 Q
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i design w regionie CEE, otwiera swój jedyny concept store w prestiżowej, warszawskiej Fabryce Norblina. Na 2000 mkw przestrzeni klienci,...
Szanowni Państwo,
z przyjemnością oddaję w Wasze ręce raport Answear.com za 2023 rok, w którym podsumowujemy nasze dokonania, wyzwania oraz wyniki finansowe w minionym roku.
Miniony rok...
Krzysztof Bajołek, twórca marek House, Mohito i Medicine, rozkręcił obecny na GPW e-sklep do miliardowych przychodów. Teraz otwiera salony modowe, jakich — jego zdaniem — w Polsce jeszcze nie ma.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje wyniki sprzedażowe w I kw. br. Przychody ze sprzedaży w pierwszych trzech...
Answear wstępnie szacuje, że przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wzrosły w I kwartale 2024 roku o 7 proc. rdr do 289 mln zł. Sprzedaż online spółki wyniosła w tym okresie 280 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 5 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Raport bieżący z plikiem 3/2024