Answear.com, jeden z liderów mody premium & high-end w Europie Środkowej, podsumowuje wstępne wyniki sprzedażowe w I kw. 2025 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 351,9 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. rdr. To kolejny kwartał z rzędu, w którym Answear.com notuje atrakcyjne dynamiki wzrostu, co wskazuje na trwały powrót Spółki na dawną trajektorię wzrostów. W minionym kwartale sprzedaż Spółki była wspierana przez zimowe wyprzedaże oraz atrakcyjną ofertę kolekcji wiosennej, która spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.
- Za nami dobry początek roku. Cieszy nas, że już kolejny kwartał z rzędu utrzymujemy atrakcyjną, ponad 20-procentową dynamikę wzrostu przychodów. W minionym roku nasz biznes przeszedł istotną ewolucję – zrealizowaliśmy kluczowe inwestycje w repozycjonowanie marki w kierunku segmentu premium. Obecne wyniki pokazują, że etap inwestycyjny dobiegł końca, a my widzimy pierwsze efekty tych działań – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu ANR (ANSWEAR)
Utrzymująca się wysoka dynamika wzrostu sprzedaży w I kw. 2025 r. jest rezultatem skutecznego wykorzystania sezonu zimowych wyprzedaży, który został optymalnie zaplanowany zarówno pod względem oferty, jak i polityki cenowej. Dodatkowo, dobre wyniki sprzedażowe były wspierane przez udane wprowadzenie kolekcji wiosennej, która spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów.
Sprzedaż Spółki wspiera rozwój marki PRM. Co istotne, umacnianiu pozycji marki towarzyszy sukcesywna poprawa jej rentowności, co przekłada się na pozytywny wpływ na ogólną marżowość Answear.com S.A.
- Z optymizmem patrzymy na pozostałą część roku. Dobrze oceniamy rozpoczętą sprzedaż kolekcji wiosna-lato. Systematycznie poprawiamy naszą ofertę i warunki współpracy markami, co wzmacnia naszą pozycję w segmencie premium zgodnie z obraną strategią. Już teraz dostrzegamy wymierne efekty zeszłorocznych inwestycji, które przekładają się zarówno na poprawę rentowności, jak i utrzymanie wysokiego tempa wzrostu – dodaje Jacek Dziaduś, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych Answear.com.