To, czy właściciel szyldów PRM i Answear pokryje straty z trzech kwartałów 2024 r., pokaże okres przedświąteczny i końcówka roku – mówi założyciel i prezes krakowskiej firmy.
Po okresie wyprzedaży za dużych zapasów internetowe sklepy z odzieżą i obuwiem mogą z większą swobodą myśleć o zarabianiu. Nadrobienie strat obiecuje akcjonariuszom Answear.com.
Trudny rynek nie przeszkadza zarządowi Answear.com z optymizmem patrzeć w przyszłość. Firma mocno wierzy w potencjał segmentu produktów premium.
Answear liczy na dobry czwarty kwartał i poprawę wyników w kolejnych kwartałach – poinformowali przedstawiciele spółki.
Poniżej przedstawiamy wyniki Answear w trzecim kwartale 2024 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes oraz poprzednich wyników.
Answear miał w trzecim kwartale 2024 roku 2,1 mln zł zysku EBITDA oraz 6,8 mln zł straty netto, wobec 8,2 mln zł straty w tym samym okresie 2023 roku. Konsensus PAP Biznes zakładał 6,7 mln zł wyniku EBITDA oraz 2,2 mln zł straty netto.
ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje wyniki finansowe za III kw. 2024 r. W minionym okresie Answear.com, pomimo...
Po wczorajszym wyskoku lekko spada kurs JSW. Emocje szykują się w KGHM.
Answear wstępnie szacuje, że przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wzrosły w III kwartale 2024 roku o 25,8 proc. rdr do 343,6 mln zł. Sprzedaż online spółki wyniosła w tym okresie 350 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 26,7 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Answear wstępnie szacuje, że przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wzrosły w III kwartale 2024 roku o 25,8 proc. rdr do 343,6 mln zł. Sprzedaż online spółki wyniosła w tym okresie 350 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 26,7 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje wstępne wyniki sprzedażowe w III kw. br. Wstępne przychody ze sprzedaży...