Sieć IKEA wycofuje reklamy z anteny Telewizji Republika. Wszystko za sprawą pytania internautki na platformie X. Głos w sprawie reklam na antenie TV Republika zabrała także sieć Żabka.
Żabka wprowadza do portfolio marki Zupę na Drogę w specjalnie zaprojektowanej butelce, umożliwiającej jej podgrzanie bez konieczności przelewania i to na miejscu – w sklepie.
W 2023 roku musieliśmy się skupić na dwóch podstawowych filarach naszej strategii - z Adamem Manikowskim, wiceprezesem zarządu Grupy Żabka, Dyrektora Zarządzającego Żabka Polska rozmawia Olimpia Wolf.
Sieć sklepów z portfela funduszu CVC zainwestowała w rumuńskiego dystrybutora dóbr szybkozbywalnych. To pierwszy krok w ekspansji na tym rynku.
Rok 2023 Grupa Żabka zakończyła zawarciem umowy nabycia udziałów większościowych w efekcie partnerstwa z jednym z liderów dystrybucji FMCG w Rumunii – DRIM Daniel Distributie. Transakcja zostanie sfinalizowana po spełnieniu wszelkich wymogów regulacyjnych.
Grupa Żabka nabędzie udziały większościowe w firmie DRIM Daniel Distributie, dystrybutora artykułów spożywczych na rynku rumuńskim - podała Żabka w komunikacie prasowym. Transakcja zostanie sfinalizowana po spełnieniu wymogów regulacyjnych.
W wybranych sklepachsieci Żabka klienci mają możliwość skorzystania z automatu przyjmującego butelki plastikowe i puszki aluminiowe, za które sieć zwraca 50 groszy. Oferta, jak podkreśla interia.pl, nie jest jednak jeszcze dostępna w każdym mieście.
Żabka rozpoczęła testy nowych scenariuszy gry mobilnej Żabu w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Od teraz Żabu XR pozwala na grę z domu, jak i zbieranie punktów podczas wizyty w wybranych sklepach sieci. Dzięki interakcji z wirtualnymi postaciami i produktami w sklepie, możliwa jest także rywalizacja między graczami.
Zielona Góra, to kolejne po Bydgoszczy miasto, w którym sieć Żabka realizuje pilotażowy projekt systemu kaucyjnego „Zielona Odnowa". Projekt ma na celu zmniejszenie lokalnej ilości odpadów plastikowych oraz promowanie ekologicznych nawyków wśród mieszkańców.
Zrównoważony rozwój to aktualny temat, który budzi duże zainteresowanie przedstawicieli środowisk biznesowych. Grupa Żabka postrzega ESG z perspektywy czterech filarów: wpływu na klienta, otoczenie, pracowników i planetę.
Nowy napój Soti Natural ma śliwkowy smak połączony z goździkową nutą. Tę zimowo - świąteczną propozycję, dostępną w marketach Żabki, można połączyć z ciepłą wodą i uzyskać zimową wersję rozgrzewającą. To nie jedyna innowacja.
Sieci handlowe Auchan i Żabka podpisały list intencyjny z GS1 Polska dotyczący wdrażania kodów dwuwymiarowych GS1. Chcą promować innowacyjne oznakowanie produktów, którego podstawą będą standardy GS1.
Zachęcamy konsumentów do zwrotu pustych butelek plastikowych i puszek po napojach, udostępniając maszyny do selektywnej zbiórki odpadów - informuje nas Żabka Polska.
Od 3 stycznia 2024 roku Żabka Polska podnosi ceny za usługę subskrypcji kawy Kawonament. Ceny wszystkich pakietów skoczą o kilkanaście złotych.
Specjaliści od cyfrowej transformacji LPP, Żabki i Jeronimo Martins pomogą Solicie zaistnieć w Polsce. W zamian dostaną wsparcie branżowego gracza i potężnego funduszu w zagranicznej ekspansji.
Na poznańskim dworcu PKP, który każdego dnia odwiedza około 1 tys. pasażerów, powstała nowa Żabka. Jest specjalnie dostosowana do potrzeb podróżnych, tak aby mogli oni skorzystać z rozszerzonej oferty ciepłych przekąsek, kawy, kanapek czy sałatek. Sklep został wyposażony m.in. w specjalne stoliki, przy których można swobodnie zjeść ciepły posiłek.
Żabka Polska podjęła decyzję o nowej współpracy z agencją reklamową Gong. Obsługą mediową od nowego roku, jak piszą wirtualnemedia.pl, będzie zajmowała się natomiast Value Media.
Michał Kołodziejczak złożył interpelację w sprawie cenówek stosowanych przez sieci handlowe. Zdaniem posła KO mogą one wprowadzać konsumentów w błąd. Zapytaliśmy o komentarz do tych działań sieć Żabka, którą Kołodziejczak podał jako przykład wspomnianych nieprawidłowości.
Największy gracz na globalnym rynku herbaty, którego przejął właściciel Żabki, inwestuje nad Wisłą. Jak nigdzie na świecie stawia na herbatki owocowe.