Przygotowywana od lat ekspansja zagraniczna sieci sklepów convenience nabrała kształtu. Mieszkańcy Bukaresztu już zapoznają się z konceptem znanym Polakom doskonale.
Żabka w Rumunii swój pierwszy sklep uruchomiła w maju 2024 r. Teraz ma ich pięć, sześć kolejnych gotowych jest do otwarcia. Wszystkie znajdują się w Bukareszcie, gdzie aktualnie przebywa zarząd firmy.
Żabka ruszyła z letnią akcją „Fala nowych smaków”. Sieć w ramach działań promocyjnych oferuje swoim klientom różnorodne napoje.
Żabka prowadzi kolejne testy miejskiego robota samojezdnego dowożącego zakupy ze sklepów Żabki Nano.
Do oferty marki Pepsi dołączyła elektryzująca nowość – Pepsi Electric Blue. Napój wyróżnia się niebieskim kolorem i przyjemnie cytrusowym smakiem. Produkt dostępny jest od czerwca w sieci sklepów Żabka, następnie od lipca będzie w pełnej sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów.
W ponad 10 tys. sklepów Żabka można zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła 5 czerwca br. kampanię "Załatw to w Żabce”.
Niektórzy właściciele sklepów sieci Żabka wpadli na nowy pomysł odnośnie do zakazu handlu w niedzielę. Tam, gdzie nie udało się przepchnąć sklepu jako punktu pocztowego, restauracji lub biblioteki, możemy w niedzielę niehandlową spotkać konsjerża.
Prowadzimy pilotażowe zbiórki pustych butelek plastikowych i puszek po napojach. W ten sposób zwiększamy wiedzę naszych klientów na temat koncepcji GOZ- mówi Marta Urbaniak, Head of Quality & Environmental Management, Żabka Polska.
mPay, dostawca rozwiązań dla m-płatności w Polsce, chce pod koniec 2025 roku mieć łącznie około 200 tys. kart debetowych, a jesienią planuje znacznie rozszerzyć ofertę kredytową. Spółka liczy, że do wdrożenia jednej funkcjonalności do aplikacji mobilnej Żabki dojdzie w ciągu najbliższych miesięcy - poinformował PAP Biznes prezes mPay Andrzej Basiak.
mPay, dostawca rozwiązań dla m-płatności w Polsce, chce pod koniec 2025 roku mieć łącznie około 200 tys. kart debetowych, a jesienią planuje znacznie rozszerzyć ofertę kredytową. Spółka liczy, że do wdrożenia jednej funkcjonalności do aplikacji mobilnej Żabki dojdzie w ciągu najbliższych miesięcy - poinformował PAP Biznes prezes mPay Andrzej Basiak.
Żabka kolejny raz zaskakuje. Sieć sklepów w ramach kooperacji z marką Prosto stworzyła kolekcję ubrań.
Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces® 2024. Ranking został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie. Zestawienie zostało przygotowane przy współpracy z Best Practice Institute (BPI), firmą zajmującą się rozwojem przywództwa i badaniami porównawczymi.
Rosną przychody Żabki, choć spada zysk. Przybywa też etatowych pracowników w organizacji, przy czym najwięcej nowych miejsc pracy sieć stwarza pośrednio, przez współpracujące z nią firmy.
Na miłośników szybkiego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty streetfoodowych przekąsek na gorąco Prosto z Pieca.
mPay i Żabka podpisały umowę współpracy, która umożliwi wdrożenie funkcjonalności z portfolio mPay do aplikacji mobilnej Żappka - podało mPay w komunikacie.
mPay i Żabka podpisały umowę współpracy, umożliwiającą wdrożenie funkcjonalności z portfolio mPay do aplikacji mobilnej Żappka - podało mPay w komunikacie.
Żabka buduje swoją ekspansję w Polsce, ale i w Rumunii pod marką Froo. Sieć zapowiada jednak, że tempa w naszym kraju zwalniać nie zamierza. Pokazuje też, jak olbrzymi wpływ ma na rodzimą gospodarkę.
Nadchodzą zmiany w aplikacji mobilnej Żappka. Firma poinformowała, że w czerwcu wyłączy możliwość dokonywania płatności za pomocą systemu Żappka Pay. Z nowego regulaminu wynika ponadto, że zniknie m.in. mobilna gra Żabu oraz usługa Żappka Post.