Sieć sklepów convenience zamierza zastosować inteligentnego asystenta jako wsparcie dla 2,5 tys. pracowników w realizacji powtarzalnych czynności. AI zaprzęgnie także do innych pionów działalności. Technologię wdroży w ramach partnerstwa z Microsoftem.
Grupa Żabka chce otworzyć w ciągu najbliższych 5 lat średnio około 900 sklepów rocznie. Planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej - podała Żabka w sprawozdaniu finansowym za 2023 rok.
Żabka rozszerza wieloletnią współpracę z Microsoft w zakresie innowacji, stawiając na dynamiczne przyspieszenie wzrostu w oparciu o sztuczną inteligencję. Strategiczne partnerstwo zakłada wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI w czterech kluczowych obszarach takich jak: efektywność sklepów, rozwój międzynarodowy, transformacja wewnątrz firmy oraz analityka danych odpowiadająca na potrzeby klientów.
Żabka opublikowała swoje skonsolidowane sprawozdanie finansowe za rok 2023. Jak zauważył jeden z ekonomistów, dane dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym są istotne w kontekście spekulacji o możliwym debiucie giełdowym. Spółka odnotowała znaczący wzrost przychodów, przy spadku marży i rentowności.
Grupa Żabka chce otworzyć w ciągu najbliższych 5 lat średnio około 900 sklepów rocznie. Planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej - podała Żabka w sprawozdaniu finansowym za 2023 rok.
Żabka podpisała strategiczne partnerstwo z Microsoft w obszarze AI, zakładające wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w obszarze efektywności sklepów, rozwoju międzynarodowego, transformacji wewnątrz firmy oraz analityki danych - poinformowała Żabka w komunikacie prasowym.
Żabka podpisała strategiczne partnerstwo z Microsoft w obszarze AI, zakładające wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w obszarze efektywności sklepów, rozwoju międzynarodowego, transformacji wewnątrz firmy oraz analityki danych - poinformowała Żabka w komunikacie prasowym.
Żabka planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, chce rozwijać q-commerce i internetowy supermarket - podała Żabka w sprawozdaniu z działalności.
Od 1 lipca br. sieć Żabka ma nową ofertę dla osób, które zdecydują się poprowadzić swój biznes pod zielonym szyldem. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu br., otrzymają, jako powitalne wsparcie, dodatkowe środki w wysokości do 14 000 zł, które mogą przeznaczyć na rozwój swojego biznesu. Dodatkowo sieć wszystkim nowym franczyzobiorcom gwarantuje w pełni wyposażony i umeblowany sklep, dostęp do szkoleń, nowoczesne technologie i stałe wsparcie.
Grupa Żabka opublikowała swój szósty Raport Odpowiedzialności, w którym podsumowała wpływ na polską gospodarkę w 2023 r. Łączna wartość dodana wytworzona przez sieć i jej franczyzobiorców wyniosła 9,1 mld zł – o 30 proc. więcej w porównaniu z 2022 r. Żabka znacząco przyczyniła się też do wzrostu zatrudnienia oraz dochodów gospodarstw domowych.
Goście „PB do słuchania” opowiadają o tym, jakie są tegoroczne okienka na debiuty, co może rozruszać rynek kapitałowy i jakie są jego bolączki.
W wybranych sklepach sieci Żabka można napełnić własną butelkę wodą z refillomatu. Ta nowa usługa, sprawdzana w kilku punktach sprzedaży w Polsce, ma skusić klientów niską ceną i zachęcić do korzystania z opakowań wielokrotnego użytku.
Gra Żabki Żabu miała ponad 1 mln użytkowników. W lipcu 2023 r. jeszcze zyskała nowe funkcjonalności. Rok później, a więc 31 lipca 2024 r., zostanie wygaszona.
Rynek produktów żywieniowych dla zwierząt rośnie z roku na rok, dzięki zmianie podejścia właścicieli. Jak zaznacza “Puls Biznesu”, producent karmy, w którego niedawno zainwestował fundusz CVC, błyskawicznie zwiększył przychody. Ma też zamiar poszerzyć skalę działania m.in. dzięki smaczkom.
- Brak lub ograniczenie możliwości zwrotu butelki w małym sklepie i otrzymania za nią kaucji może wpłynąć na notowany obrót (...). W części mniejszych sklepów nie będzie to jednak możliwe - mówi Portalowi Spożywczemu dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w Grupie Żabka.
Mobilna Żabka rusza w Polskę. W tym roky, podobnie jak w poprzednim, ruszy 6 mobilnych sklepów. Swoją ofertę zaprezentują podczas koncertów Męskiego Grania oraz na festiwalach, np. Polish Hip-Hop Festival w Płocku.
Od 12 lipca 2024 r. użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta już ponad 7,5 mln Polaków, muszą liczyć się ze zmianami w regulaminie. - Zmiany są konieczne - przekonuje sieć, wspominając też, że chce w ten sposób przeciwdziałać nadużyciom.
Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.
Od 12 lipca 2024 r. użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta już ponad 7,5 mln Polaków, muszą liczyć się ze zmianami w regulaminie. - Zmiany są konieczne - przekonuje sieć, wspominając też, że chce w ten sposób "przeciwdziałać nadużyciom".
Wybrane sklepy sieci Żabka testują nową proekologiczną usługę. Za jedyne 15 groszy można ze specjalnego dystrybutora dolać pół litra wody (w wybranym wariancie) do posiadanej już butelki. Kto choć raz na mieście podczas upalnego dnia został z pustą butelką po wodzie, ten powinien docenić to rozwiązanie.