Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.
Od 12 lipca 2024 r. użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka, z której korzysta już ponad 7,5 mln Polaków, muszą liczyć się ze zmianami w regulaminie. - Zmiany są konieczne - przekonuje sieć, wspominając też, że chce w ten sposób "przeciwdziałać nadużyciom".
Wybrane sklepy sieci Żabka testują nową proekologiczną usługę. Za jedyne 15 groszy można ze specjalnego dystrybutora dolać pół litra wody (w wybranym wariancie) do posiadanej już butelki. Kto choć raz na mieście podczas upalnego dnia został z pustą butelką po wodzie, ten powinien docenić to rozwiązanie.
Czym żył handel w czerwcu? Na pewno Biedronką, której nie spodobał się żart marketingowca o największej bolączce sieci, co wykorzystał Lidl. Ale też planami Żabki na rynku rumuńskim czy deklaracją, że znalazł się inwestor dla sieci Spar w Polsce. Oto nasz subiektywny przegląd wydarzeń.
Obie spółki działają w podobnym sektorze. Z drugiej strony sukces ewentualnej oferty pobudzi zainteresowanie całym warszawskim rynkiem.
Aktualnie trwa dystrybucja hurtowa nowego produktu. Od 26 czerwca wódka dostępna jest już w sklepach Żabka. W kolejnych tygodniach pojawi się na półkach następnych sieci.
Choć trudno w to uwierzyć biorąc pod uwagę liczbę Żabek w Polsce - jest ich już ponad 10 000, ale są jeszcze miejsca, w których ich nie ma, a przynajmniej nie było do tej pory. To się jednak zmienia.
Jak opisuje Parkiet, eksperci przewidują, że debiut Żabki na giełdzie będzie istotnym wydarzeniem dla całego rynku, które może przyciągnąć na giełdę większą liczbę inwestorów indywidualnych oraz nowe spółki.
Szykowana oferta Żabki może zmobilizować i przyciągnąć sporą grupę inwestorów indywidualnych. Sukces IPO może być także zachętą do tego, by inne spółki cieplej pomyślały o giełdzie. Długoterminowy sukces całego rynku nie zależy jednak tylko od tych czynników.
Szykuje się największe IPO na GPW od czasów oferty Allegro. Eksperci liczą, że przełoży się ono pozytywnie na cały rynek.
Poza dużymi osiedlami w miastach sieć Żabka skupia się na rozwoju i wzroście liczby placówek również w centrach handlowych - informuje Business Insider. W ilu galeriach handlowych można już zrobić zakupy w Żabce?
McDonald’s, KFC, Burger King, Żabka, a wkrótce także Popeyes. Każda z tych sieci już się rozwija lub planuje zacząć, w formacie drive. Przy dobrze rozwiniętym drive thru, nawet 30% transakcji w danej sieci może być realizowane przez kierowców.
Żabka idzie na całość. W aplikacji "Żappka" pokazała się nietypowa oferta - piwny abonament. Po opłaceniu danej kwoty (a ceny są atrakcyjne) możemy odebrać 10 małych puszek z piwem. W sieci zawrzało.
Rozpędzony polski rynek akcji przy wciąż ograniczonym zainteresowaniu inwestorów indywidualnych to dobre miejsce i czas na przeprowadzenie większego IPO, na które rynek czeka od miesięcy.
IPO Żabki to potencjalnie największe wydarzenie tego roku na GPW. Droga oferta może nie przekonać inwestorów, choć wywrze presję na cały rynek.
Fundusz CVC Capital Partners planuje we wrześniu wprowadzić sieć handlową Żabka Polska na warszawski parkiet. Kapitalizacja firmy może wynieść od 7,5 do 8 mld dolarów - podała agencja Bloomberg, powołując się na nieoficjalne źródła.