Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowania wyjaśniające, w których sprawdza jak klienci sieci handlowych są informowani o cenach produktów. Chodzi o produkty w promocji w zakresie uwidaczniania cen z ostatnich 30 dni, zgodnie z przepisami unijnej dyrektywy Omnibus, a także sprzedawane w wielopakach. Urząd od początku ub.r. otrzymał ponad 800 skarg na sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Żabka, Dino, Netto, Carrefour i Auchan.
Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki.
Utworzoną w lutym jednostką biznesową o nazwie Żabka International pokieruje wiceprezeska Zarządu Anna Grabowska. Nowy departament będzie odpowiedzialny za wspieranie operacyjnej działalności firmy za granicą w takich obszarach jak dystrybucja czy realizacja strategii konsumenckich.
Utworzoną w lutym jednostką biznesową o nazwie Żabka International pokieruje wiceprezeska Zarządu Anna Grabowska. Nowy departament będzie odpowiedzialny za wspieranie operacyjnej działalności firmy za granicą w takich obszarach jak dystrybucja czy realizacja strategii konsumenckich.
Osobna jednostka biznesowa do działalności międzynarodowej i nowy szef projektów technologicznych — to część zmian w strukturze Żabki.
W ramach Grupy Żabka została powołana nowa jednostka organizacyjna - Żabka International, którą będzie kierować wiceprezes Anna Grabowska. Jednostka ta odpowiada za realizację ekspansji zagranicznej Grupy - poinformowała Żabka w komunikacie prasowym.
Dyrektywa odpadowa bezpośrednio wpłynie na każde przedsiębiorstwo funkcjonujące w Polsce - mówi Jakub Emanuel Malec, Food Waste Manager Żabka Polska.
W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w wydarzeniach branżowych, a niektórzy z nich staną się bohaterami serii podcastów prowadzonych przez Jarosława Kuźniara.
Ustawa dotycząca systemu kaucyjnego ma wejść w życie w Polsce 1 stycznia 2025 roku, czyli już za 11 miesięcy. Zgodnie z przepisami, puste opakowania będzie można oddać do sklepu, aby odzyskać wcześniej zapłaconą kaucję. Sieci handlowe już teraz zaczęły testować butelkomaty.
W 2023 roku sprzedano w Żabce ponad 80 mln hot-dogów, w tym ponad milion w wariantach limitowanych, czyli kolorowych, pojawiających się z różnych okazji.
Żabka wraz z zagranicznymi Edeką, MC oraz Shufersalem liczą na młode spółki technologiczne w kilku obszarach. W zamian oferują dostęp do 22 tys. sklepów.
Grupa Żabka wspólnie z innymi liderami branży retail zachęca do udziału w międzynarodowym programie Disrupt Retail. Dla innowacyjnych przedsiębiorstw to okazja do przetestowania rozwiązań w ramach firm, które łącznie liczą ok. 22 000 sklepów, a z ich usług korzystają dziennie miliony klientów.
W Zduńskiej Woli, przy drodze wojewódzkiej nr 428 między Łodzią a Sieradzem, została otwarta Żabka Drive. To druga placówka sieci Żabka w nowym formacie, który umożliwia klientom dokonywanie zakupów zarówno w sposób tradycyjny, jak i bez wysiadania z auta.
Kilku nastolatków
miało napaść na pracowników jednego ze
sklepów
Żabki w Oleśnicy. Brutalnie pobili członków personelu i uciekli ze skradzionym piwem. Sąd właśnie zdecydował o ich najbliższej przyszłości – podała Gazeta.pl.
Do „Wszystko za żappsy" Żabki dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli punkty lojalnościowe, na 3-miesięczne bezpłatne członkostwo Spotify Premium dla nowych użytkowników.
Żabka ma już 10 tys. sklepów i zapowiada dalszy intensywny rozwój w 2024 roku. "Codziennie aktywnie poszukujemy nowych lokalizacji" - mówi biuro prasowe sieci.
Informacje o promocjach tzw. sprzedaży wielosztukowej prowadzone przez sieci handlowe mogą nie być czytelne dla klientów - podał PAP Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes UOKiK prowadzi postępowania wyjaśniające w Biedronce, Lidlu, Kauflandzie, Żabce, Dino, Netto, Carrefourze i Auchan.
Informacje o promocjach tzw. sprzedaży wielosztukowej prowadzone przez sieci handlowe mogą nie być czytelne dla klientów - podał PAP Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes UOKiK prowadzi postępowania wyjaśniające w Biedronce, Lidlu, Kauflandzie, Żabce, Dino, Netto, Carrefourze i Auchan.
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania dla graczy. W ramach doświadczenia edukacyjnego „Story Hunt: Poznań” została stworzona wirtualna mapa Poznania, gdzie zawodnicy za pomocą wielu wyzwań otrzymają szanse poznania fragmentów historii naszego kraju i samej stolicy Wielkopolski. Każdy gracz będzie mógł spotkać się z postacią Żabu i wystartować w wyścigu ulicami w okolicach poznańskiego Starego Rynku. Zadaniem gracza jest zdobycie największej liczby porozmieszczanych na...