Inwestorzy kupują przyszłość, a wiarygodność prognoz bazuje na dokonaniach z przeszłości. Opublikowany dokument pokazuje, że Żabka ma i jedno i drugie. Natomiast kluczowa będzie wycena - mówi Konrad Księżopolski, dyrektor wykonawczy w Haitong Banku.
Zabka Group (Grupa Żabka) ogłasza zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz notowania akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - podała spółka w komunikacie prasowym.
Grupa Żabka ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO).
Sieć 10,5 tys. sklepów osiedlowych oficjalnie potwierdza plan wejścia na warszawską giełdę. Akcje sprzedawać będzie wyłącznie właściciel spółki, sieć nie planuje emisji nowych akcji.
Spółka zarządzająca siecią sklepów Żabka potwierdziła, że planuje debiut na warszawskiej giełdzie. Nie będzie przy tym emisji jej nowych akcji, a wpływy ze sprzedaży części obecnych walorów trafią do funduszu CVC. W pierwszej połowie 2024 roku grupa kapitałowa Żabka zwiększyła przychody o 21,5 proc., a sprzedaż porównywalna w sklepach Żabka urosła o 10,3 proc.
Grupa Żabka ogłasza zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz notowania akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Grupa Żabka, której przychody tylko w pierwszej połowie 2024 r. osiągnęły 11,1 mld zł, co oznacza 21,5-proc. wzrost w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej, ogłasza wejście na giełdę i zdradza, jakie ma plany na najbliższe lata.
Grupa Żabka ogłasza zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz notowania akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - podała spółka w komunikacie prasowym.
Grupa Żabka ogłasza zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz notowania akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zabka Group (Grupa Żabka) ogłasza zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz notowania akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - podała spółka w komunikacie prasowym.
Zabka Group („Grupa Żabka”), będąca twórcą działającego w oparciu o zaawansowane technologie, wiodącego w Polsce ekosystemu convenience, ogłasza dzisiaj zamiar przeprowadzenia...
Wrzesień przyniósł wyzwania powodziowe, dlatego trudno oczekiwać, aby w tym trudnym czasie rząd zajmował się tematem handlu w niedzielę. Polacy nadal mają więc do dyspozycji tylko siedem handlowych niedziel w roku.
Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”, „miejsce na moje jush zakupy”. Produkty z limitowanej serii będzie można zdobyć biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując...
Przybywa rozwiązań, które mają nieco ulżyć powodzianom w zakupach podstawowych produktów.
Żabka we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem uruchomiła specjalną akcję wsparcia dla powodzian. Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne.
Fala powodziowa zalała część sklepów Biedronki, Żabki oraz Lidla. Jeden sklep Carrefoura w Nysie został zamknięty. Rozmawiamy z sieciami handlowymi o skutkach fali powodziowej i podejmowanych działaniach na rzecz poszkodowanych osób.
W poniedziałkowy poranek ok. 25 sklepów Biedronka nie zostało otwartych. Lidl zamknął dwie placówki - jeden w Jeleniej Górze, drugi w Nysie. Żabka nie otworzyła 80 sklepów. W Netto pięć sklepów ma status zagrożonych, jeden został zamknięty.
W poniedziałkowy poranek ok. 25 sklepów Biedronka nie zostało otwartych. Lidl zamknął dwie placówki - jeden w Jeleniej Górze, drugi w Nysie. Żabka nie otworzyła 80 sklepów. W Netto pięć sklepów ma status zagrożonych, jeden został zamknięty.