Z usługi wypłaty gotówki przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy (cashback) można skorzystać już w ponad 279 tys. placówek handlowych w całej Polsce - wynika z badania Fundacji Polska Bezgotówkowa. Miejscem najbardziej kojarzonym z usługą cashback jest sieć sklepów Żabka (33 proc.).
Z usługi wypłaty gotówki przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy (cashback) można skorzystać już w ponad 279 tys. placówek handlowych w całej Polsce - wynika z badania Fundacji Polska Bezgotówkowa. Miejscem najbardziej kojarzonym z usługą cashback jest sieć sklepów Żabka (33 proc.).
Zarządzający Quercusem Agresywnym stawia obecnie na duże i płynne spółki oraz zakłada giełdowy debiut Żabki we wrześniu.
Unilever odmówił skomentowania doniesień, że gigant dóbr konsumpcyjnych rozpoczął rozmowy z inwestorami na temat potencjalnej sprzedaży swojego biznesu produkującego lody. Taką informację podał Bloomberg. Wśród zainteresowanych jest ponoć CVC Capital Partners, do którego należy m.in. sieć Żabka oraz herbaciany biznes Unilevera sprzedany w 2022 roku.
W drugim kwartale 2024 r. liczba i wartość ofert pierwotnych przeprowadzonych na europejskich giełdach poszła mocno w górę. Statystyki dla GPW są znacznie gorsze. Sytuację może zmienić debiut Żabki.
Zaczęła się od wzrostów, a skończyła na spadkach, ale nie tak głębokich jak we wtorek - środowa sesję na warszawskiej giełdzie należała do niedźwiedzi. Czerwień dominowała zwłaszcza w indeksie WIG20. Swój rekord pobiły natomiast notowania spółki, która zniknie z GPW po 25 latach, po wykupieniu przez właściciela Żabki.
Portal gazeta.pl podała, że firma Comarch ma przejść w ręce funduszu CVC Capital Partners, który jest właścicielem sieci Żabka i jednocześnie zniknąć z GPW.
Żabka wprowadza zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Zbieranie żappsów stanie się trudniejsze, a możliwość przelewania ich pomiędzy poszczególnymi kontami użytkowników zostanie całkowicie zablokowana.
Każdy z tych obszarów umożliwił "rozwój każdego sklepu, niezależnie od lokalizacji" - przekonuje sieć. A mowa o liczbie ponad 10 tys. placówek, często usytuowanych jedna obok drugiej.
Sieć franczyzowa, o której nadchodzącym debiucie spekuluje rynek, pokazała wyniki finansowe za 2023 r. Analitycy oceniają, że rozwój Żabki nie jest nadzwyczajny, ale IPO i tak powinno przyciągnąć zainteresowanie.
Grupa Żabka chce otworzyć w ciągu najbliższych pięciu lat średnio 900 sklepów rocznie. Planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Mocno stawia na sztuczną inteligencję.
Najsłynniejsza polska sieć sklepów typu convenience, czyli Grupa Żabka, przedstawiła sprawozdanie finansowe za 2023 roku. Co mówi nam ono na temat wyników spółki, o której mówi się coraz głośniej, jako o potencjalnym debiucie roku na warszawskiej giełdzie?
Sieć sklepów convenience zamierza zastosować inteligentnego asystenta jako wsparcie dla 2,5 tys. pracowników w realizacji powtarzalnych czynności. AI zaprzęgnie także do innych pionów działalności. Technologię wdroży w ramach partnerstwa z Microsoftem.
Grupa Żabka chce otworzyć w ciągu najbliższych 5 lat średnio około 900 sklepów rocznie. Planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej - podała Żabka w sprawozdaniu finansowym za 2023 rok.
Żabka rozszerza wieloletnią współpracę z Microsoft w zakresie innowacji, stawiając na dynamiczne przyspieszenie wzrostu w oparciu o sztuczną inteligencję. Strategiczne partnerstwo zakłada wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem AI w czterech kluczowych obszarach takich jak: efektywność sklepów, rozwój międzynarodowy, transformacja wewnątrz firmy oraz analityka danych odpowiadająca na potrzeby klientów.
Żabka opublikowała swoje skonsolidowane sprawozdanie finansowe za rok 2023. Jak zauważył jeden z ekonomistów, dane dostępne w Krajowym Rejestrze Sądowym są istotne w kontekście spekulacji o możliwym debiucie giełdowym. Spółka odnotowała znaczący wzrost przychodów, przy spadku marży i rentowności.
Grupa Żabka chce otworzyć w ciągu najbliższych 5 lat średnio około 900 sklepów rocznie. Planuje ekspansję w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej - podała Żabka w sprawozdaniu finansowym za 2023 rok.
Żabka podpisała strategiczne partnerstwo z Microsoft w obszarze AI, zakładające wzmocnienie rozwoju sieci z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w obszarze efektywności sklepów, rozwoju międzynarodowego, transformacji wewnątrz firmy oraz analityki danych - poinformowała Żabka w komunikacie prasowym.