W związku z decyzją rządu o powrocie do 5-proc. stawki VAT na niektóre produkty spożywcze, ceny części produktów w sklepach sieci Żabka mogą ulec zmianie - przyznaje w komentarzu dla „Wprost" Żabka.
Ograniczenie współpracy niemieckiego DHL-a ze spółką
Pointpack notowaną na NewConnect doprowadziło do złamania kursu tej drugiej. Chodzi o zaprzestanie obsługi paczek w sklepach Żabka.
DHL zamierza ograniczyć współpracę z notowanym na NewConnect Pointpackiem w zakresie realizacji usług odbioru i nadania przesyłek w sklepach Żabka. Uszczupli to przychody polskiej firmy o 12-16 mln zł. Jej kurs się załamał.
DHL Parcel Polska zamierza ograniczyć współpracę z Pointpack w zakresie realizacji usług odbioru i nadania przesyłek w sklepach Żabka - podał Pointpack w komunikacie. Przychody Pointpack w tym roku z tytułu świadczenia usług w Żabce mogą spaść o 12-16 mln zł.
Zbliżają się Święta Wielkanocne - 31 marca będzie Wielkanoc, a 1 kwietnia - Poniedziałek Wielkanocny. Jak w czasie świątecznym będą czynne sklepy? W których sklepach będziemy mogli zrobić zakupy?
Już niedługo Święta Wielkanocne. Klienci zastanawiają się, jak będą czynne sklepy przed świętami i czy w Wielkanoc będzie można zrobić zakupy w Żabce.
Już niedługo Święta Wielkanocne. Klienci zastanawiają się, jak będą czynne sklepy przed świętami i czy w Wielkanoc będzie można zrobić zakupy w Żabce.
Zbliżają się Święta Wielkanocne - 31 marca będzie Wielkanoc, a 1 kwietnia - Poniedziałek Wielkanocny. Jak w czasie świątecznym będą czynne sklepy? W których sklepach będziemy mogli zrobić zakupy?
Już niedługo Święta Wielkanocne. Klienci zastanawiają się, jak będą czynne sklepy przed świętami i czy w Wielkanoc będzie można zrobić zakupy w Żabce.
Konsumenci coraz chętniej korzystają z zakupów w formacie Żabka Jush – wynika z danych przedstawionych przez sieć. W 2023 r. wartość koszyka zakupowego była o 20 proc. wyższa niż poprzednim roku. Po które produkty klienci robiący zakupy za pomocą aplikacji sięgają najczęściej?
Konsumenci coraz chętniej korzystają z zakupów w formacie Żabka Jush – wynika z danych przedstawionych przez sieć. W 2023 r. wartość koszyka zakupowego była o 20 proc. wyższa niż poprzednim roku. Po które produkty klienci robiący zakupy za pomocą aplikacji sięgają najczęściej?
Już niedługo Święta Wielkanocne. Klienci zastanawiają się, jak będą czynne sklepy przed świętami i czy w Wielkanoc będzie można zrobić zakupy w Żabce.
Deweloperzy liczą w perspektywie 1,5 roku na duże zmiany legislacyjne, które m.in. zwiększą dostępność gruntów - poinformowali na konferencji prasowej przedstawiciele branży. W krótkiej perspektywie spodziewają się zmian legislacyjnych dotyczących miejsc parkingowych w inwestycjach mieszkaniowych.
Już niedługo Święta Wielkanocne. Klienci zastanawiają się, jak będą czynne sklepy przed świętami i czy w Wielkanoc będzie można zrobić zakupy w Żabce.
Żabka przygotowała niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi Mniam kupony!, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach.
Żabka przygotowała niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach.
Po debiucie projektu OSH33 - współpracy marki Osheez Matą, przyszedł czas na jego kolejną odsłonę. Już wkrótce na półkach sklepowych w całej Polsce pojawi się linia napojów OSH33 - Rave Potion. Produkty zadebiutują w sieci Żabka.
– Jak myślimy o przyszłości, to jest to połączenie świata cyfrowego z fizycznym. Cały czas otwieramy sklepy i one bardzo szybko wypełniają się klientami. Optymalną wizją przyszłości jest swobodny przepływ między ekosystemem convenience, który jest online, a tym, że jest fizyczny punkt, w którym mogę odebrać produkty, załatwić sprawy. Online nigdy nie będzie szybszy niż fizyczny sklep, który mam obok – mówi w podcaście portalspozywczy.pl Jan Kisielewski,...
– Jak myślimy o przyszłości, to jest to połączenie świata cyfrowego z fizycznym. Cały czas otwieramy sklepy i one bardzo szybko wypełniają się klientami. Optymalną wizją przyszłości jest swobodny przepływ między ekosystemem convenience, który jest online, a tym, że jest fizyczny punkt, w którym mogę odebrać produkty, załatwić sprawy. Online nigdy nie będzie szybszy niż fizyczny sklep, który mam obok – mówi w podcaście portalspozywczy.pl Jan Kisielewski,...