Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości JMT (JERONIMO)
76.95+4.95(+6.88%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biedronka polubiła gratisy. Sieć ostro promuje swoje promocje z darmowymi produktami. Sprawdziliśmy okazje w nowej gazetce.
Na polskim rynku pojawiła się nowość – Bułeczki Bao marki Asia at Home. To debiut nowego brandu firmy BUCHCIK. Bułeczki pojawiły się jako nowość w sieci Biedronka.
Sieć sklepów Biedronka po raz trzeci została zdobywcą „Retail Championa” w kategorii „Najlepszy Program Lojalnościowy 2023”, wyróżnienia przyznawanego sieciom detalicznym przez ich klientów. A tymczasem już ponad 600 tysięcy maskotek i ponad milion książeczek związanych z Gangiem Mocniaków – tegoroczną, kultową akcją lojalnościową sieci, trafiło do klientów.
2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym; 90 proc. uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card. ARC Rynek i Opinia publikuje raport Monitor Programów Lojalnościowych 2023.
2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku pojawił się nowy silny gracz, Kaufland Card. ARC Rynek i Opinia publikuje raport Monitor Programów Lojalnościowych 2023.
W nowej gazetce sieci Biedronka obowiązującej od 2 października prezentują się promocyjne ceny m.in. na mleko, olej, mięso, wędliny i kawę. Nie pominięto także słynnych promocji na piwo.
Jeżeli ktoś chce się rozwijać w Polsce, to nie ukrywajmy, że musi być obecny w tych największych sieciach handlowych jak: Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Aldi i tak dalej, a konkurencja jest coraz mocniejsza - stwierdził Marcin Zieliński, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju w spółce Makarony Polskie. Ekspert w rozmowie z nami ocenił obecną sytuację na rynku makaronów w Polsce.
Drugi etap konkursu „Piórko 2023. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci" rozstrzygnięty. Aleksandra Lipka, laureatka organizowanego przez sieć Biedronka konkursu, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Sernik z kamieniami". Ogłoszenie wyników to jednocześnie otwarcie kolejnej edycji Tygodnia Głośnego Czytania we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Od 29 września klienci, podczas robienia codziennych zakupów, będą mogli na chwilę wejść do świata...
Z okazji nadchodzącego weekendu w gazetkach obowiązujących od 28 września Biedronka i Lidl postawiły na agresywne promocje na piwo. Sprawdziliśmy co konkretnie oferują sieci swoim klientom.
Nie marnuję, bo mądrze przechowuję! – pod takim hasłem startuje kampania edukacyjna sieci Biedronka realizowana we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności. Z tego powodu w ofercie sieci pojawiła się Dobra Torba – specjalna papierowa torba na zakupy, która ma na celu edukację w zakresie przeciwdziałania marnowaniu żywności. Jej sprzedaż wesprze Banki Żywności, które przekazują żywność osobom potrzebującym. To już trzecia edycja projektu realizowanego...
Smakowite Kiełbaski Śniadaniowe bez sztucznych konserwantów i wzmacniaczy smaku, Soczysta Szynka 100% mięsa, a może kultowe Parówki Dobre? Sprawdź, które produkty Doliny Dobra kupisz niedługo w swojej Biedronce…
Sprzedaż w sieci Biedronka wzrosła o 9,5% r/r w sklepach porównywalnych (like-for-like, LFL) w II kw. 2017 r., zaś sprzedaż ogółem (w złotych) zwiększyła się o 18,1% r/r, podał...
2017-07-27 11:45:22
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PTJMT0AE0001 |
---|---|
Liczba akcji: | 629 293 220 |
Kapitalizacja: | 48 424 113 279 |
Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
---|---|
Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
Telefon: | +351 217 532 000 |
WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus