Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości JMT (JERONIMO)
78.70+0.80(+1.03%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Sieć dyskontów Biedronka uruchomiła e-sklep z żywnością, który pozwoli na zamawianie do domu artykułów spożywczych z oferty nawet 4 tys. produktów. Zamówienia będzie można składać z wyprzedzeniem od 2 godzin do nawet 4 dni. Sklep został uruchomiony razem z platformą Glovo, z którą Biedronka współpracuje już w zakresie dostaw zakupów ze sklepów oraz usługi szybkiej dostawy Biek - usługi te pozostają.
Rolnicy chcą zablokować centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins w Stawigudzie koło Olsztyna. W ten sposób chcą zaprotestować wobec nieopłacalności produkcji rolnej. W czwartek wójt Stawigudy przekazał, że nie wyda zgody na zgromadzenie.
Rolnicy chcą zablokować centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins w Stawigudzie koło Olsztyna. W ten sposób chcą zaprotestować wobec nieopłacalności produkcji rolnej. W czwartek wójt Stawigudy przekazał, że nie wyda zgody na zgromadzenie.
Rolnicy chcą zablokować centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins w Stawigudzie koło Olsztyna. W ten sposób chcą zaprotestować wobec nieopłacalności produkcji rolnej. W czwartek wójt Stawigudy przekazał, że nie wyda zgody na zgromadzenie.
W ostrej rywalizacji sieci dyskontów spożywczych Lidl i Biedronka sięgają po coraz to nowe chwyty. Druga z nich chce mocniej zawalczyć o konsumentów także w internecie.
Biedronka uruchamia sprzedaż towarów online - poinformowała w czwartek sieć. Jak dodano, w e-sklepie ma być dostępnych 4 tysiące produktów, w tym m.in. nabiał, mięso, napoje czy pieczywo.
Biedronka uruchamia sprzedaż towarów online - poinformowała w czwartek sieć. Jak dodano, w e-sklepie ma być dostępnych 4 tysiące produktów, w tym m.in. nabiał, mięso, napoje czy pieczywo.
Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy - poinformowała sieć w komunikacie prasowym. Spółka podała, że w chwili startu dokonywanie zakupów online w ramach nowego sklepu będzie możliwe w Warszawie.
Biedronka podała, że w chwili startu dokonywanie zakupów online w ramach nowego sklepu będzie możliwe w Warszawie. Dostawa ma nie trwać dłużej niż 2 godziny.
Medialne przepychanki między bezpośrednią konkurencją?!? To już było i wciąż wraca. Biedronka zagraniem z SMSem do klientów po prostu odkopała “stary, sprawdzony sposób”, czyli reklamę porównawczą. Jaki to przyniosło skutek?
Medialne przepychanki między bezpośrednią konkurencją?!? To już było i wciąż wraca. Biedronka odkopała “stary, sprawdzony sposób”, czyli reklamę porównawczą. Jaki to przyniosło skutek?
Dwie największe sieci dyskontowe podnoszą poprzeczkę w kategorii walki o klienta. Biedronka i Lidl na wyścigi przekonują, że to właśnie one są „najtańsze na rynku”. Kto wyjdzie z tej walki zwycięsko? - Dla polskich klientów percepcja ceny na konkretne produkty wpływa bezpośrednio na zachowania zakupowe, dlatego sieci handlowe podejmują dość radykalne działania – uważa dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. komunikacji marketingowej.
Postanowiliśmy sprawdzić co pokazują gazetki Biedronki, Lidla i Dino w kwestii cen produktów najchętniej kupowanych na Walentynki. Oto wyniki naszego autorskiego porównania.
Biedronka z Lidlem toczą zawzięte boje o miano najtańszego sklepu w Polsce jednocześnie ostro porównując ceny, a niekiedy zmieniając je w ciągu dnia, aby było taniej niż u konkurenta. Co w tym tygodniu jest na przecenie w obu sieciach? Analizujemy gazetki obowiązujace od poniedziałku 12 lutego.
Postanowiliśmy sprawdzić co pokazują wydane w poniedziałek 12 lutego gazetki Biedronki i Lidla w kwestii cen produktów najchętniej kupowanych na Walentynki. Oto wyniki naszego autorskiego porównania.
Biedronka przygotowała walentynkową ofertę produktów. Specjalnymi promocjami zostały objęte kwiaty, słodkości, kosmetyki i wiele innych produktów. Oferta walentynkowa obowiązuje we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Biedronka do środy (14.02).
Biedronka z Lidlem toczą zawzięte boje o miano najtańszego sklepu w Polsce jednocześnie ostro porównując ceny, a niekiedy zmieniając je w ciągu dnia, aby było taniej niż u konkurenta. Co w tym tygodniu jest na przecenie w obu sieciach? Analizujemy gazetki obowiązujace od poniedziałku 12 lutego.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowania wyjaśniające, w których sprawdza jak klienci sieci handlowych są informowani o cenach produktów. Chodzi o produkty w promocji w zakresie uwidaczniania cen z ostatnich 30 dni, zgodnie z przepisami unijnej dyrektywy Omnibus, a także sprzedawane w wielopakach. Urząd od początku ub.r. otrzymał ponad 800 skarg na sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Żabka, Dino, Netto, Carrefour i Auchan.
Jak podaje interia.pl, Biedronka proponuje klientom ściągnięcie swojej aplikacji mobilnej, w której znajduje się specjalna oferta dla użytkowników: funkcjonalność Shakeomat. Pozwala ona kupować produkty w niższych cenach.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PTJMT0AE0001 |
---|---|
Liczba akcji: | 629 293 220 |
Kapitalizacja: | 49 525 376 414 |
Enterprise Value: | 43 513 240 914 |
Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
---|---|
Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
Telefon: | +351 217 532 000 |
WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus