Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości JMT (JERONIMO)
77.60+0.35(+0.45%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Medialne przepychanki między bezpośrednią konkurencją?!? To już było i wciąż wraca. Biedronka odkopała “stary, sprawdzony sposób”, czyli reklamę porównawczą. Jaki to przyniosło skutek?
Dwie największe sieci dyskontowe podnoszą poprzeczkę w kategorii walki o klienta. Biedronka i Lidl na wyścigi przekonują, że to właśnie one są „najtańsze na rynku”. Kto wyjdzie z tej walki zwycięsko? - Dla polskich klientów percepcja ceny na konkretne produkty wpływa bezpośrednio na zachowania zakupowe, dlatego sieci handlowe podejmują dość radykalne działania – uważa dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. komunikacji marketingowej.
Postanowiliśmy sprawdzić co pokazują gazetki Biedronki, Lidla i Dino w kwestii cen produktów najchętniej kupowanych na Walentynki. Oto wyniki naszego autorskiego porównania.
Biedronka z Lidlem toczą zawzięte boje o miano najtańszego sklepu w Polsce jednocześnie ostro porównując ceny, a niekiedy zmieniając je w ciągu dnia, aby było taniej niż u konkurenta. Co w tym tygodniu jest na przecenie w obu sieciach? Analizujemy gazetki obowiązujace od poniedziałku 12 lutego.
Postanowiliśmy sprawdzić co pokazują wydane w poniedziałek 12 lutego gazetki Biedronki i Lidla w kwestii cen produktów najchętniej kupowanych na Walentynki. Oto wyniki naszego autorskiego porównania.
Biedronka przygotowała walentynkową ofertę produktów. Specjalnymi promocjami zostały objęte kwiaty, słodkości, kosmetyki i wiele innych produktów. Oferta walentynkowa obowiązuje we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Biedronka do środy (14.02).
Biedronka z Lidlem toczą zawzięte boje o miano najtańszego sklepu w Polsce jednocześnie ostro porównując ceny, a niekiedy zmieniając je w ciągu dnia, aby było taniej niż u konkurenta. Co w tym tygodniu jest na przecenie w obu sieciach? Analizujemy gazetki obowiązujace od poniedziałku 12 lutego.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowania wyjaśniające, w których sprawdza jak klienci sieci handlowych są informowani o cenach produktów. Chodzi o produkty w promocji w zakresie uwidaczniania cen z ostatnich 30 dni, zgodnie z przepisami unijnej dyrektywy Omnibus, a także sprzedawane w wielopakach. Urząd od początku ub.r. otrzymał ponad 800 skarg na sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Żabka, Dino, Netto, Carrefour i Auchan.
Jak podaje interia.pl, Biedronka proponuje klientom ściągnięcie swojej aplikacji mobilnej, w której znajduje się specjalna oferta dla użytkowników: funkcjonalność Shakeomat. Pozwala ona kupować produkty w niższych cenach.
Jak informuje next.gazeta.pl, UOKiK sprawdzi skargi konsumentów na temat wiadomości, w których Biedronka informowała o promocjach i uderzała w Lidla.
W ofercie sieci handlowej Biedronka obowiązującej od 8 do 10 lutego można taniej kupić wiele produktów, między innymi filet z piersi kurczaka, mleko oraz ptasie mleczko. Jest też olbrzymia promocja na piwo.
W ofercie sieci handlowej Biedronka obowiązującej od 8 do 10 lutego można taniej kupić wiele produktów, między innymi filet z piersi kurczaka, mleko oraz ptasie mleczko. Jest też olbrzymia promocja na piwo.
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta... To słynne powiedzenie przychodzi na myśl, kiedy patrzymy na rywalizację cenową Lidla i Biedronki pod kątem analizy najnowszej gazetki Dino. Czy polska sieć przebije słynne dyskonty?
W 2023 roku Biedronka poprawiła skład i wartość odżywczą produktów oferowanych w sklepach i zapobiegła wprowadzeniu na rynek 28 ton cukru, 21 ton soli i ponad 39 ton tłuszczu.
Biedronka rozkręca kolejną cenową potyczkę z Lidlem. Rozsyła klientom smsy z promocjami i konkretnymi porównaniami do oferty konkurenta.
W najnowszym numerze gazety promocyjnej sieci handlowej Biedronka są oferty na produkty spożywcze, dostępne wyłącznie przy użyciu karty Moja Biedronka lub za pomocą aplikacji. Zanotujcie daty, bo okazje są kuszące.
W najnowszym numerze gazety promocyjnej sieci handlowej Biedronka są oferty na produkty spożywcze, dostępne wyłącznie przy użyciu karty Moja Biedronka lub za pomocą aplikacji. Zanotujcie daty, bo okazje są kuszące.
Biedronka rozkręca kolejną cenową potyczkę z Lidlem. Rozsyła klientom smsy z promocjami i konkretnymi porównaniami do oferty konkurenta.
6,5 miliona złotych - to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została sponsorem głównym.
Sieci sklepów walczą o każdego klienta. Raczej nikogo to już nie dziwi, ale zaskakujący może być wybrany sposób. Na dość nietypowy krok zdecydowała się Biedronka, która klientom wysłała wiadomości na temat obowiązujących promocji z porównaniem do… cen w Lidlu.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PTJMT0AE0001 |
---|---|
Liczba akcji: | 629 293 220 |
Kapitalizacja: | 48 833 153 872 |
Enterprise Value: | 42 821 018 372 |
Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
---|---|
Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
Telefon: | +351 217 532 000 |
WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus