Komunikacja z klientem poprzez aplikację mobilną dziś jest standardem, zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do klientów młodszej generacji. Biedronka ma ok. 10 mln użytkowników aplikacji, Lidl i Żabka - ponad 7 mln. Dino pokazuje ofertę wyłącznie w tradycyjnych gazetkach i social mediach. To się zmieni.
Komunikacja z klientem poprzez aplikację mobilną jest dziś standardem, zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do klientów młodszej generacji. Biedronka ma ok. 10 mln użytkowników swojej aplikacji, Lidl i Żabka - ponad 7 mln. Dino pokazuje swoją ofertę wyłącznie w tradycyjnych gazetkach i social mediach. To się zmieni.
Komunikacja z klientem poprzez aplikację mobilną jest dziś standardem, zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do klientów młodszej generacji. Biedronka ma ok. 10 mln użytkowników swojej aplikacji, Lidl i Żabka - ponad 7 mln. Dino pokazuje swoją ofertę wyłączie w tradycyjnych gazetkach i social mediach. To się zmieni.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podsumował 2024 r. Łączna suma kar nałożonych na przedsiębiorców tylko z tytułu praktyk ograniczających konkurencję wyniosła ponad 650 mln zł. W 2024 r. zostały również wszczęte postępowania wyjaśniające dotyczące rynku pracy. Sprawdzane są praktyki właścicieli sieci Biedronka i Dino.
Przy okazji Tłustego Czwartku największe sieci handlowe stawiają na klasykę, a więc niedrogie pączki z marmoladą , ale i tegoroczny hit, czyli dużo droższe pączki dubajskie.
W województwie śląskim, a konkretnie w Zawierciu-Marciszowie, Dino wybuduje centrum dystrybucyjne. Inwestycja ta ma umocnić pozycję firmy na rynku, ale także stworzyć kolejne miejsca pracy.
Podczas wtorkowych notowań wszystkie główne indeksy na warszawskim parkiecie zwyżkują. Analitycy wskazują, że po poniedziałkowym tąpnięciu mamy odreagowanie. WIG20 rośnie o około 1 proc. Istotne do utrzymania wzrostów w tym tygodniu będą wyniki Nvidii, Orlenu i Dino Polska.
Do gry o kawałek lodowego tortu włącza się francuskie Ferrero. Jeden ze swoich kultowych produktów zaoferował w wersji mrożonej. Produkt debiut miał w 2024 r. na wybranych rynkach europejskich, teraz dostępny jest również nad Wisłą.
Dino Polska, gdzie
głównym akcjonariuszem jest Tomasz Biernacki, planuje przejęcie upadłej fabryki
wódek w Szczecinie. Wciąż dysponuje ona 3 tys. dębowych beczek z surówką nawet
kilkudziesięcioletniej wódki Starka – poinformował Business Insider.
Właściciel jednej z największych sieci sklepów w Polsce planuje zakup fabryki wódek w Szczecinie. Choć Dino Polska nie mówi o tym na razie oficjalnie, to - jak podaje Business Insider - informację potwierdzają trzy niezależne źródła.
Właściciel jednej z największych sieci sklepów w Polsce planuje zakup fabryki wódek w Szczecinie. Choć Dino Polska nie mówi o tym na razie oficjalnie, to - jak podaje Business Insider - informację potwierdzają trzy niezależne źródła.
Koniec z jajkami z chowu klatkowego - Dino planuje wycofać ten produkt do końca 2025 roku. Jednak modyfikacja asortymentu rozpocznie się już teraz - sieć będzie stawiać bardziej na produkty z chowu ściółkowego, ekologicznego i wolnego wybiegu.
Dino Polska kontynuuje proces wycofywania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. To oznacza, że coraz większą część oferty sieci stanowić będą jaja z chowu ściółkowego, ekologicznego oraz z wolnego wybiegu. Proces wycofywania ma potrwać do końca 2025 roku.
KRAM Investment ogłasza budowę trzech parków handlowych. Pierwszy będzie zlokalizowany w miejscowości Bratian w pobliżu Nowego Miasta Lubawskiego (województwo warmińsko-mazurskie), którego budowa rozpocznie się w już w pierwszej połowie 2025 roku. Budowa kolejnych dwóch inwestycji ruszy w II połowie roku i będą zlokalizowane w województwie warmińsko-mazurskim i mazowieckim.
Od 5 lutego dostępna jest nowa gazetka promocyjna sieci handlowej Dino Polska. Sprawdzamy, które produkty spożywcze oraz napoje możemy kupić w obniżonych cenach.
Dino ma własną specyficzną grupę konsumentów, różną od klientów innych sieci spożywczych i determinującą konkretne zachowania (około)zakupowe. Sprawia to, że w porównaniu do konkurentów, z wielu rzeczy po prostu nie musi się tłumaczyć.
Dino ma własną specyficzną grupę konsumentów, różną od klientów innych sieci spożywczych i determinującą konkretne zachowania (około)zakupowe. Sprawia to, że w porównaniu do konkurentów, z wielu rzeczy po prostu nie musi się tłumaczyć.
Podobnie jak w przypadku większości pozostałych krajowych TFI, również do portfela Goldman Sachs TFI w czwartym kwartale dołączyły akcje Grupy Żabka. Nie była to jednak jedyna nowość,...
Dino Polska ma szansę ponownie przyspieszyć, bo wojna cenowa w polskim handlu powoli zaczyna słabnąć. Wzrost sprzedaży LFL może być lepszy niż w przypadku Biedronki — uważa Tomasz Sokołowski, analityk Santander BM.
Końcówka roku w ulokowanej na warszawskiej giełdzie części portfela PKO TFI to dużo niedużych zmian. Dużo zarówno nominalnie, jak i relatywnie, bo zarządzający, którzy zazwyczaj w...