Grupa Dino zakończyła I kwartał 2025 r. z przychodami na poziomie 7,4 mld zł, co oznacza wzrost o 10,2% rok do roku. Sieć dynamicznie się rozwija, zatrudniając już ponad 51,7 tys. pracowników i dysponując 2746 sklepami. Mimo to wzrost sprzedaży w tych samych sklepach (LFL) niemal stanął w miejscu.
Grupa Dino Polska w pierwszym kwartale 2025 roku zwiększyła przychody r/r o 10,2 proc., zarabiając na czysto 311 mln zł. Do firmy należy już ponad 2,7 tys. sklepów Dino, w ciągu kwartału uruchomiono 58 nowych.
Zysk netto jednostki dominującej grupy Dino Polska wyniósł w pierwszym kwartale 2025 roku 311,2 mln zł wobec 295,2 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 292,3 mln zł zysku netto.
Poniżej przedstawiamy wyniki Dino Polska w pierwszym kwartale 2025 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes i do poprzednich wyników.
Zysk netto jednostki dominującej grupy Dino Polska wyniósł w pierwszym kwartale 2025 roku 311,2 mln zł wobec 295,2 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 292,3 mln zł zysku netto.
Zysk netto jednostki dominującej grupy Dino Polska wyniósł w pierwszym kwartale 2025 roku 311,2 mln zł wobec 295,2 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 292,3 mln zł zysku netto.
W I kwartale 2025 r. zysk netto Dino Polska wyniósł 311,2 mln zł, o 5,4 proc. więcej r/r. Wynik jest o 6,5 proc. lepszy od oczekiwań analityków.
Zysk netto jednostki dominującej grupy Dino Polska wyniósł w pierwszym kwartale 2025 roku 311,2 mln zł wobec 295,2 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP Biznes zakładał 292,3 mln zł zysku netto.
W najnowszej gazetce promocyjnej obowiązującej od 14 do 20 maja 2025 roku sieć Dino obniża ceny popularnych produktów spożywczych. Wśród przecenionych artykułów znalazły się m.in. kawa, cukier, mięso, makaron, piwo oraz słodycze. Promocje obowiązują do wyczerpania zapasów.
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino.
W tym tygodniu uwaga krajowych inwestorów skupi się na szybkim szacunku PKB za I kw. 2025 r., szczegółach inflacji CPI za kwiecień i danych o bilansie C/A. Wyniki finansowe opublikuje szereg spółek, w tym PKO BP, BNP, Millennium, PZU, Grupa Żabka, KGHM, Dino i Eurocash. BGK przeprowadzi przetarg sprzedaży obligacji. W niedzielę 18 maja odbędzie się pierwsza tura wyborów prezydenckich.
I kwartał 2025 był dla zarządzających z Goldman Sachs bardzo pracowity. Na przestrzeni 3 miesięcy nowego roku wprowadzono w portfelu spółek z GPW aż 88 zmian, najwięcej od 4 kwartału...
Analitycy BM mBanku w raporcie branżowym z 5 maja podnieśli rekomendację dla CCC do "trzymaj", a obniżyli dla Dino i Eurocashu do "sprzedaj", a Jeronimo Martins do "trzymaj".
Według raportu rocznego, na koniec 2024 roku w Grupie Dino Polska pracowało 49 887 osób, a w ciągu roku sieć utworzyła 8 004 nowe etaty. Jednocześnie w tym samym okresie z zatrudnienia zrezygnowało lub zostało zwolnionych 10 844 pracowników.
Warszawskie giełdowe indeksy kontynuowały w czwartek odbicie po spadkach z początku tygodnia. Wśród czołowej dwudziestki GPW najmocniej błyszczały akcje Dino, a głównym hamulcowym były notowania Budimeksu. Pod kreską znalazły się także papiery CD Projektu, który rekomendował wypłatę dywidendy.
Większość asortymentu w ladach mięsnych w sklepach Dino pochodzi od spółki zależnej Agro-Rydzyna, która świadomie rezygnuje z pewnych rodzajów mięsa i stawia na selekcję. To – jak twierdzi sieć – przekłada się na jakość.
Indeksy idą lekko w górę, a w WIG20 wyróżniają się akcje Dino Polska.
Netto to kolejna sieć handlowa w Polsce, m.in. po Dino i Żabce, która podczas dokonywania codziennych zakupów w swoich sklepach, bezpłatnie udostępnia klientom usługę do tej pory zarezerwowaną dla banków.
Netto to kolejna sieć handlowa w Polsce, m.in. po Dino i Żabce, która podczas dokonywania codziennych zakupów w swoich sklepach, bezpłatnie udostępnia klientom usługę do tej pory zarezerwowaną dla banków.