W 2024 roku sprzedaż porównywalna w sklepach Dino zwiększyła się o 5,3 proc. mimo deflacji cen żywności. Firma ma już 2,7 tys. placówek handlowych i zatrudnia 50 tys. osób. W ub.r. zarobiła na czysto 1,51 mld zł.
Celem Dino Polska na 2025 rok jest powrót marży EBITDA na ścieżkę stopniowego wzrostu - poinformowała spółka w komunikacie. Dino zakłada w tym roku wysoki jednocyfrowy wzrost tempa sprzedaży LFL. Według wstępnych danych w 2024 roku spółka miała blisko 2,32 mld zł EBITDA i 29,27 mld zł przychodów.
Poniżej przedstawiamy szacunkowe wyniki Dino Polska w czwartym kwartale 2024 roku według wyliczeń PAP Biznes i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes i do poprzednich wyników.
Celem Dino Polska na 2025 rok jest powrót marży EBITDA na ścieżkę stopniowego wzrostu - poinformowała spółka w komunikacie. Dino zakłada w tym roku wysoki jednocyfrowy wzrost tempa sprzedaży LFL.
"Forbes" opublikował swoją coroczną Listę 100 najbogatszych Polaków 2025. Są na niej także przedstawiciele branży spożywczej oraz handlowej. Po 12 latach na listę wrócił Wiesław Włodarski - założyciel FoodCare. Tomasz Biernacki - twórca Dino, wciąż w czołówce.
Komunikacja z klientem poprzez aplikację mobilną dziś jest standardem, zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do klientów młodszej generacji. Biedronka ma ok. 10 mln użytkowników aplikacji, Lidl i Żabka - ponad 7 mln. Dino pokazuje ofertę wyłącznie w tradycyjnych gazetkach i social mediach. To się zmieni.
Komunikacja z klientem poprzez aplikację mobilną jest dziś standardem, zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do klientów młodszej generacji. Biedronka ma ok. 10 mln użytkowników swojej aplikacji, Lidl i Żabka - ponad 7 mln. Dino pokazuje swoją ofertę wyłącznie w tradycyjnych gazetkach i social mediach. To się zmieni.
Komunikacja z klientem poprzez aplikację mobilną jest dziś standardem, zwłaszcza jeśli chce się dotrzeć do klientów młodszej generacji. Biedronka ma ok. 10 mln użytkowników swojej aplikacji, Lidl i Żabka - ponad 7 mln. Dino pokazuje swoją ofertę wyłączie w tradycyjnych gazetkach i social mediach. To się zmieni.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podsumował 2024 r. Łączna suma kar nałożonych na przedsiębiorców tylko z tytułu praktyk ograniczających konkurencję wyniosła ponad 650 mln zł. W 2024 r. zostały również wszczęte postępowania wyjaśniające dotyczące rynku pracy. Sprawdzane są praktyki właścicieli sieci Biedronka i Dino.
Przy okazji Tłustego Czwartku największe sieci handlowe stawiają na klasykę, a więc niedrogie pączki z marmoladą , ale i tegoroczny hit, czyli dużo droższe pączki dubajskie.
W województwie śląskim, a konkretnie w Zawierciu-Marciszowie, Dino wybuduje centrum dystrybucyjne. Inwestycja ta ma umocnić pozycję firmy na rynku, ale także stworzyć kolejne miejsca pracy.
Podczas wtorkowych notowań wszystkie główne indeksy na warszawskim parkiecie zwyżkują. Analitycy wskazują, że po poniedziałkowym tąpnięciu mamy odreagowanie. WIG20 rośnie o około 1 proc. Istotne do utrzymania wzrostów w tym tygodniu będą wyniki Nvidii, Orlenu i Dino Polska.
Od 26 lutego do 4 marca obowiązuje nowa gazetka sieci handlowej Dino Polska. Sprawdzamy, jakie są w niej promocje, co można kupić taniej.
Do gry o kawałek lodowego tortu włącza się francuskie Ferrero. Jeden ze swoich kultowych produktów zaoferował w wersji mrożonej. Produkt debiut miał w 2024 r. na wybranych rynkach europejskich, teraz dostępny jest również nad Wisłą.
Dino Polska, gdzie
głównym akcjonariuszem jest Tomasz Biernacki, planuje przejęcie upadłej fabryki
wódek w Szczecinie. Wciąż dysponuje ona 3 tys. dębowych beczek z surówką nawet
kilkudziesięcioletniej wódki Starka – poinformował Business Insider.
Właściciel jednej z największych sieci sklepów w Polsce planuje zakup fabryki wódek w Szczecinie. Choć Dino Polska nie mówi o tym na razie oficjalnie, to - jak podaje Business Insider - informację potwierdzają trzy niezależne źródła.
Właściciel jednej z największych sieci sklepów w Polsce planuje zakup fabryki wódek w Szczecinie. Choć Dino Polska nie mówi o tym na razie oficjalnie, to - jak podaje Business Insider - informację potwierdzają trzy niezależne źródła.
Od 19 lutego w sklepach sieci handlowej Dino Polska są nowe promocje na produkty spożywcze i napoje. Które z tych produktów możemy teraz kupić taniej? Sprawdzamy!
Od 19 lutego w sklepach sieci handlowej Dino Polska są nowe promocje na produkty spożywcze i napoje. Które z tych produktów możemy teraz kupić taniej? Sprawdzamy!