Przed giełdą kolejne nadzieje związane z IPO. Po niezbyt udanym debiucie Żabki przychodzi czas na Diagnostykę. Nadzieje powinny być mniejsze z uwagi na dużo mniejszą ofertę na rynku pierwotnym, a więc szanse na pobicie oczekiwań powinny być większe.
Końcówka roku w ulokowanej na warszawskiej giełdzie części portfela PKO TFI to dużo niedużych zmian. Dużo zarówno nominalnie, jak i relatywnie, bo zarządzający, którzy zazwyczaj w...
Adam Manikowski,managing director Żabka Polska, opowiedział w mediach społecznościowych o "fascynującym, ale i wymagającym strategicznie projekcie".
Dobra końcówka roku pod względem napływów nie przełożyła się na nowe inwestycje zarządzających z Esaliens TFI na warszawskiej giełdzie. Szacujemy, że IV kwartał był trzecim z kolei,...
Żabka wspiera 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Zbiórkę można zasilić, wrzucając pieniądze do puszek dostępnych w ponad 11 tys. sklepów sieci lub przekazując żappsy w aplikacji Żappka. Dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców, wolontariusze będą mogli otrzymać darmowy kubek kawy, herbaty lub czekolady.
Klienci TFI PZU nadal dbają, by zarządzający nie odczuwali presji wynikającej z przewagi umorzeń. Stąd TFI odnotowało w ubiegłym roku co miesiąc dodatnie saldo do funduszy inwestujących...
Delio supermarket dostępne w aplikacji Żabka Jush, we współpracy ze studiem Stretchme Warsaw, stworzyło zielony pop-up oraz przygotowało promocję dla klientów.
Rok 2024 był rekordowy dla Rossmanna w Polsce. Po raz pierwszy obroty firmy wyniosły 17,9 mld zł oraz powstało najwięcej w jednym roku, bo aż 164 nowych drogerii. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii firmy w naszym kraju.
Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka.
Wyniki Żabki pokazują, że sieć całkiem dobrze sobie radzi w warunkach mocnej konkurencji i wojny cenowej. Zarząd firmy na 2025 r. patrzy z optymizmem.
- Polska pozostaje w tyle za resztą Europy i należy spodziewać się znacznego przyspieszenia przejścia na systemy bezklatkowe w najbliższym okresie – wynika z najnowszego raportu międzynarodowej organizacji Compassion in World Farming. Które polskie firmy przeszły w 100 proc. na jaja z wolnego wybiegu, a które otrzymały miano marudera i nie podają żadnych informacji na temat postępu we wdrożeniu od czasu podjęcia się zobowiązania?
Wzrost sprzedaży do klienta końcowego w 2024 r. o 20%, dzięki wzrostowi sprzedaży porównywalnej (LFL) i rozbudowie sieci
Zgodnie z wstępnymi wynikami, ZAB (ZABKA) osiągnęła w 2024 roku...
W IV kwartale 2024 r. wzrost sprzedaży porównywalnej (LFL) Zabka Group wyniósł 7,1 proc., a skorygowana marża EBITDA była zbliżona do odnotowanej rok wcześniej.
2024 r. przyniósł ponad dwukrotny wzrost wartości IPO w Europie z czterema mega ofertami, w tym historycznym IPO Żabki na GPW - wynika z raportu PwC "IPO Watch EMEA". Ożywienie na europejskim rynku wspierane przez stabilizację ekonomiczną budzi dodatkowy optymizm na 2025 rok - podaje PwC.
W czwartym kwartale 2024 roku sprzedaż porównywalna Żabka Group wzrosła r/r o 7,1 proc. - znacznie słabiej niż w poprzednich trzech kwartałach i 2023 roku. Na koniec grudnia firma miała 11 069 sklepów stacjonarnych, prawie 1,2 tys. więcej niż rok wcześniej. W ub.r. otworzyła 60 sklepów w Rumunii.
Sprzedaż Zabka Group do klientów końcowych w IV kw. wyniosła 6,89 mld zł - podała spółka we wstępnych wynikach. Wskazano, że spółka oczekuje, iż skonsolidowana skorygowana marża EBITDA za czwarty kwartał 2024 r. osiągnie wielkość zbliżoną do odnotowanej w analogicznym okresie 2023 r.
Sprzedaż Zabka Group do klientów końcowych w IV kw. wyniosła 6,89 mld zł - podała spółka we wstępnych wynikach. Wskazano, że spółka oczekuje, iż skonsolidowana skorygowana marża EBITDA za czwarty kwartał 2024 r. osiągnie wielkość zbliżoną do odnotowanej w analogicznym okresie 2023 r.
Zgodnie z wstępnymi wynikami, Grupa Żabka osiągnęła w 2024 roku wzrost skonsolidowanej sprzedaży do klienta końcowego o 20%, do 27,28 mld zł. Wpływ na zwiększenie wyników sprzedażowych miały przede wszystkim wzrost sprzedaży porównywalnej (LFL) o 8,3%, jak i ekspansja sieci sklepów, których Grupa otworzyła w 2024 roku 1 166.
Sprzedaż Zabka Group do klientów końcowych w IV kw. wyniosła 6,89 mld zł - podała spółka we wstępnych wynikach. Wskazano, że spółka oczekuje, iż skonsolidowana skorygowana marża EBITDA za czwarty kwartał 2024 r. osiągnie wielkość zbliżoną do odnotowanej w analogicznym okresie 2023 r.