Raport bieżący z plikiem 5/2024
Według wstępnych szacunków, przychody DIG (DIGITANET) w czwartym kwartale 2023 roku wyniosły 22,8 mln zł z czego blisko 99% (tj. 22,4 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy...
Raport bieżący z plikiem 2/2024
Porozmawiajmy o spółkach to nasz autorski podcast (również w wersji wideo), w którym chcielibyśmy przybliżać spółki, przykuwające z jakichś względów naszą uwagę. Z dużym...
Wzrost przychodów ze sprzedaży o 29%
Wzrost zysku z działalności operacyjnej o 58%
Wzrost EBITDA o 43%
Wzrost zysku netto o 187%
W okresie trzech kwartałów 2023 roku Emitent...
Zarząd DIG (DIGITANET) podał prognozę wyników finansowych na bieżący rok. Zakłada ona przychody na poziomie 60,7 mln zł (wzrost o 25,5% r/r/), EBIT w wysokości 20 mln zł (wzrost o 26,6%...
Digital Network, dawniej 4fun Media to spółka z polskiego parkietu, która w ostatnich latach przeszła znaczącą rewolucję i obecnie jest zupełnie innym podmiotem niż kojarzy ją...
W dniu 29 września br. DIG (DIGITANET) opublikował wyniki pierwszego półrocza 2023 roku. Sprzedaży Grupy Kapitałowej w tym okresie wyniosła 24,7 mln zł (była o 23% wyższa niż w 2022) z...
Kilka rekomendacji dotyczących podziału ubiegłorocznego zysku pojawiło się jeszcze w ostatnich dniach kwietnia, zatem zanim o 18. tygodniu roku, wróćmy jeszcze do 17.
Jedną z nich...
Porozmawiajmy o spółkach to nasz autorski podcast (również w wersji wideo), w którym chcielibyśmy przybliżać spółki, przykuwające z jakichś względów naszą uwagę. Z dużym...
Przychody 4FM (4FUNMEDIA) (w trakcie zmiany nazwy na Digital Network) wzrosły w lutym o 52% r./r. W przypadku spółki Screen Network SA, odpowiedzialnej za 90% sprzedaży Emitenta, wzrost był...
Przychody 4FM (4FUNMEDIA) wzrosły w styczniu o 25% r./r., a w przypadku spółki zależnej Screen Network SA o 35% r./r. Lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH – Digital Out of Home)...
Grupa kapitałowa 4FM (4FUNMEDIA), której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki...
Według prognozy zarządu 4fun Media z października 2018 r. łączna sprzedaż w segmencie e-commerce w 2019 r. miała osiągnąć 15 mln zł. Po I połowie 2019 r. przychody segmentu wyniosły...
Zarząd 4FM (4FUNMEDIA) rekomenduje niewypłacanie dywidendy w 2019 r. i zawnioskował o przeznaczenie ubiegłorocznego zysku na kapitał zapasowy.
W ubiegłym roku akcjonariusze 4fun Media...