Według wstępnych szacunków, przychody DIG (DIGITANET) w czwartym kwartale 2023 roku wyniosły 22,8 mln zł z czego blisko 99% (tj. 22,4 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. W porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, sprzedaż wzrosła o 41%. Wówczas w czwartym kwartale 2022 r. spółka wypracowała 16,2 mln zł.
"Według wstępnych szacunków, przychody skonsolidowane Emitenta po czterech kwartałach 2023 roku wyniosły łącznie 64,3 mln zł z czego 98% (63,0 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. Sprzedaż Emitenta wzrosła w tym okresie o 33% w porównaniu z czterema kwartałami 2022 roku, w trakcie których osiągnęła poziom 48,4 mln zł" - dodano w komunikacie
Jednocześnie zaznaczono, że wstępne szacunkowe przychody Digital Network po czterech kwartałach 2023 r. są wyższe od prognozowanych (60,7 mln zł) o 6% i wynoszą 64,3 mln zł.