Szanowni Akcjonariusze i Akcjonariuszki!
Czekaliśmy na ten moment kilka długich lat. Po okresie niespotykanego wcześniej załamania wywołanego pandemią, niepewności spowodowanej wybuchem...
AGORA: Sezon wyników Q1 2024
Pierwszy kwartał, a szczególnie marzec, obfitował w kilka niecodziennych wydarzeń dotyczących niektórych spółek z portfela Quercus TFI. Najważniejsze z nich to oczywiście LPP i raport...
Łączne zarobki zarządu Agory w 2023 r. wyniosły 3,28 mln zł. Zmalały rok do roku o 45 proc., bo członkowie zarządu nie dostali premii. Najlepiej wynagradzany jest prezes spółki Bartosz Hojka.
W czwartym kwartale ub.r. spadek przychodów segmentu internetowego grupy Agora pogłębił się do 17,4 proc., a strata operacyjna - do 4,7 mln zł. Firma przyznaje, że sprzedaż usług w modelu SaaS jej spółki zależnej Yieldbird idzie wolniej niż planowano.
Sieć kin Helios (Agora SA) oraz dostawca energii – firma Respect Energy, podpisały strategiczną umowę dotyczącą dostarczania zielonej energii do multipleksów Helios. W ramach współpracy, ponad połowa kin sieci zasilana jest przez OZE, co pozwoli zmniejszyć emisję CO2 aż o 10 761 104 kg rocznie.
202 pracowników redakcji „Gazety Wyborczej” podpisało się
pod listem skierowanym do zarządu wydawcy z żądaniami większych podwyżek i
likwidacji tzw. umów śmieciowych. Władze Agory nie chcą go publicznie
komentować – podał portal Wirtualnemedia.pl.
Pracownicy i współpracownicy „Gazety Wyborczej” (Agora) z Krakowa i Zakopanego napisali list do zarządów Agory i nowej spółki „Wyborcza”, w którym domagają się czterokrotnie większych podwyżek niż zaproponowane przez firmę i likwidacji „śmieciówek” - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Agora pisma nie komentuje, bo jeszcze go nie otrzymała
Należąca do Agory firma Helios zaczęła negocjacje dotyczące sprzedaży posiadanych udziałów spółki Step Inside, właściciela sieci gastronomicznej Pasibus.
Agora liczy na dalszy wzrost rynku reklamy. Na razie cieszy się jednak wyraźnym wzrostem frekwencji w kinach Helios.
Helios obserwuje bardzo dobrą frekwencję kinową w I kwartale, w całym 2024 roku spodziewa się powtórzenia frekwencji z 2023 roku - poinformował prezes sieci kin i członek zarządu Agory Tomasz Jagiełło podczas telekonferencji dla mediów.
Agora, która przewiduje 5-7 proc. zwyżkę rynku reklamy w Polsce w 2024 roku, w związku z optymistycznym zachowaniem rynku w I kwartale spodziewa się, że całoroczna zwyżka będzie bliżej 7 proc. - poinformował prezes Bartosz Hojka na telekonferencji z analitykami i dziennikarzami.