Agora chce w 2025 roku jak najlepiej zdyskontować prognozowany przez nią wzrost rynku reklamy i spodziewa się kilkuprocentowego wzrostu frekwencji kinowej - poinformował podczas wideokonferencji prezes spółki, Bartosz Hojka.
Jeszcze w minionym tygodniu swoją propozycję podziału ubiegłorocznego zysku przedstawił zarząd MRB (MIRBUD). Zgodnie z rekomendacją do akcjonariuszy spółki ma trafić niewiele, bo 0,09 zł...
Strata netto j.d. Agory w pierwszym kwartale 2025 roku wyniosła 9,2 mln zł, wobec zysku na poziomie 3,8 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku, z kolei zysk EBITDA grupy wyniósł 53 mln zł, o 0,7 proc. mniej rdr.
W pierwszym kwartale 2025 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe dla tego okresu przychody reklamowe. Do ich wzrostu w szczególności przyczyniły się reklama zewnętrzna, kinowa i prasowa, które...
Dane makroekonomiczne z Japonii, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Polski mogą dziś być wyjątkowo znaczące - inwestorzy czekają na sygnały o inflacji, konsumpcji i podaży pieniądza. Na GPW uwagę przyciągają raporty Agory i Amiki. Tymczasem w Rzeszowie zakończył się Carpathian Startup Fest, a w Karpaczu inwestorzy szykują się na konferencję WallStreet. Do tego – przełomowe technologie AI w medycynie i rozmowa z twórcą startupu Genotic.
Zarząd Agory rekomenduje, by część kapitału zapasowego w wysokości 11,6 mln zł przeznaczyć na dywidendę, co daje 0,25 zł dywidendy na akcję - poinformowała spółka w komunikacie.
Analitycy Domu Maklerskiego BDM, w raporcie z 14 maja, podwyższyli cenę docelową dla Agory do 13,97 zł z 13,6 zł wcześniej, podtrzymując rekomendację "kupuj".
Grupa Agora pracuje, by zrealizować strategiczny cel 200 mln zł EBITDA w 2026 r. Najpóźniej w przyszłym roku spółka chciałaby wypłacić dywidendę - poinformował PAP Biznes prezes Bartosz Hojka. Firma spodziewa się udanego drugiego kwartału na rynku kinowym, rynek reklamy rośnie zgodnie z jej oczekiwaniami.
Mimo ciemnych chmur niepewności na horyzoncie, pierwszy kwartał był dla rodzimego WIGu jednym z lepszych kwartałów od dawna, a symboliczne 100 tys. punktów wydawały się być w zasięgu. I...
Szybszy niż w Europie Zachodniej wzrost gospodarczy napędzać może wydatki reklamodawców w 2025 r. Niekorzystnie działać będzie nadal niepewność wynikająca...