Kubota S.A. od 2019 r. prowadzi podstawową działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej odzieży,...Kubota S.A. od 2019 r. prowadzi podstawową działalność na rynku dóbr konsumpcyjnych w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej odzieży, akcesoriów oraz obuwia. Spółka importuje większość sprzedawanych towarów z Azji. Sprzedaż w segmencie detalicznym opiera się głównie na wolumenach generowanych przez ecommerce z wykorzystaniem własnego sklepu internetowego (www.kubotastore.pl) oraz platform zewnętrznych (m.in. Allegro, Decathlon, Amazon.de, Amazon.pl, Empik czy Wolt). Wśród szerokiego asortymentu Spółki Kubota, do najważniejszych z punktu widzenia generowanych przychodów Spółka zalicza: klapki (w tym głównie klapki Rzep i Basic) oraz skarpety. Największym partnerem handlowym Spółki Kubota jest Jeronimo Martins Polska S.A.