Informacje
ISIN: | PLKBT0000015 |
---|---|
Liczba akcji: | 1 484 786 |
Kapitalizacja: | 20 341 568 |
Enterprise Value: | |
Branża: | Odzież i kosmetyki |
Kubota prowadzi działalność w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej obuwia, odzieży oraz akcesoriów. Najważniejszymi grupami produktowymi dla... Kubota prowadzi działalność w segmencie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej obuwia, odzieży oraz akcesoriów. Najważniejszymi grupami produktowymi dla Spółki są klapki, skarpety, torby oraz nakrycia głowy. Ponadto intensywnie jest rozwijany segment odzieżowy. Sprzedaż w segmencie detalicznym opiera się głównie na e-Commerce, z wykorzystaniem własnego sklepu internetowego oraz platform zewnętrznych (m.in. Allegro, Zalando, Decathlon, Amazon). Sprzedaż hurtowa polega na współpracy z dużymi sieciami sklepów oferujących dobra konsumenckie (m.in. sieć sklepów Biedronka, Decathlon), oraz innymi podmiotami.
Podobne profile
Profil | Kurs | Zmiana % |
---|---|---|
KUB (KUBOTA) | 13.70 | -3.86% |
4MS (4MASS) | 4.360 | +0.23% |
ADS (ADIDAS) | 842.20 | +1.13% |
ARL (ARLEN) | 37.000 | -1.06% |
CCC | 202.60 | +3.50% |
CDL (CDRL) | 10.40 | +1.96% |
DMG (DMGROUP) | 3.72 | -0.80% |
EAH (ESOTIQ) | 34.30 | 0.00% |
HANM (HANDM) | 48.820 | -3.02% |
HRP (HARPER) | 6.04 | +3.07% |
HRT (HURTIMEX) | 0.150 | -5.66% |
IPO (INTERSPPL) | 0.375 | -2.34% |
ITX (INDITEX) | 190.80 | -6.61% |
LBW (LUBAWA) | 9.160 | -2.14% |
LPP | 14900.00 | +3.26% |
MIR (MIRACULUM) | 0.836 | -2.79% |
MON (MONNARI) | 4.78 | -0.21% |
NIKE | 251.00 | +12.96% |
PMA (PRIMAMODA) | 0.840 | +18.31% |
PNW (PLANTWEAR) | 1.15 | 0.00% |
PRT (PROTEKTOR) | 1.735 | +1.46% |
RDN (REDAN) | 0.0500 | 0.00% |
SFG (SILVANO) | 5.66 | +5.60% |
SFK (SFKPOLKAP) | 0.790 | +8.22% |
SNW (SANWIL) | 1.280 | -0.78% |
VRG | 3.80 | +1.60% |
WTN (WITTCHEN) | 19.10 | +0.42% |
ZAL (ZALANDO) | 113.85 | +0.66% |