Adidas zwiększył budżet marketingowy o 10 proc. r/r w trzecim kwartale, osiągając 798 mln euro wydatków. Na wzrost wpłynęły kampanie „You Got This”, rozwój linii Superstar i Evo SL oraz partnerstwa z Liverpool FC i zespołem Audi F1.
adidas zainaugurował przygotowania do FIFA World Cup 2026 filmem "The American preparation" i pokazał nowe komplety strojów dla 22 federacji. W reklamie występują m.in. Lamine Yamal i Lionel Messi.
W ostatnim czasie coraz więcej globalnych marek staje się celem cyberataków, które zagrażają prywatności ich klientów. Naruszenia danych osobowych budzą uzasadniony niepokój i wymagają szybkiej oraz transparentnej reakcji ze strony firm. Jednym z najnowszych przykładów takiego zagrożenia jest incydent, który dotknął firmę Adidas.
Niemiecki gigant segmentu odzieży i sprzęty sportowego, koncern Adidas spodziewa się w 2025 r. wyższego zysku. To zasługa ogromnej popularności butów w stylu retro, których gamę producent mocno poszerza.
Polacy, którzy kupują odzież najczęściej wybierają takie marki, jak Sinsay (LPP), H&M oraz 4F (OTCF), zaś najbardziej rozpoznawalne odzieżowe brandy to Adidas i Nike – wynika z raportu „Fashion & Brands: Polska Perspektywa” opublikowanego przez agencję Kondo & Partners Consulting.