Prawie 2 tys. pracowników Porsche straci prace. To już kolejna redukcja zatrudnienia w tej niemieckiej marce.
Porsche planuje zmniejszyć zatrudnienie o 1900 pracowników do końca tej dekady w odpowiedzi na malejące zapotrzebowanie na samochody elektryczne oraz trudne warunki geopolityczne i gospodarcze – podaje agencja Bloomberg.
USA to dla Porsche najważniejszy rynek na świecie. Ewentualne cła na europejskie auta mogą wpędzić kultową niemiecką markę w poważne tarapaty – czytamy w środowym wydaniu "Pulsu Biznesu".
USA to dla Porsche najważniejszy rynek na świecie. Ewentualne cła na europejskie auta mogą wpędzić kultową niemiecką markę w poważne tarapaty.
Piątkowa sesja nie jest udana dla posiadaczy akcji Porsche, niemieckiej marki luksusowych samochodów sportowych. Kurs mocno spada po informacji o wysokiej stracie.
Od stycznia firma Porsche Polska oddzieliła się od Volkswagen Group Polska i rozpoczęła działalność w stolicy. Pracownicy marketingu Porsche przeszli do nowej spółki i dwa razy w tygodniu dojeżdżają do pracy w Warszawie, ale pracodawca im do tego dopłaca. Niemal wszyscy nowe warunki pracy przyjęli - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Zakończony niedawno 2024 r. nie był udany dla niemieckiego koncernu Volkswagen, stojącego na czele grupy obejmującej m.in. marki Skoda, Seat, Audi i Porsche. Największy europejski producent samochodów odnotował spadek sprzedaży i przeżywał poważne problemy strukturalne.
Tradycyjna motoryzacja ma pod górkę. Porsche traci rynek w Chinach i planuje restrukturyzację, w ramach której nawet 8 tys. pracowników może trafić na bruk. Problemem jest także mniejsze, niż oczekiwano zainteresowanie samochodami elektrycznymi.
Ferdinand Porsche jest nie tylko twórcą marki Volkswagen. Jest też w dużej mierze ojcem potęgi niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego.
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ma 5054 milimetry długości, 1937 milimetrów szerokości oraz 1423 milimetry wysokości. W środku wysokiej...
Akcje BMW i Porsche mocno spadły na giełdzie we Frankfurcie po pojawieniu się obaw, że USA mogą podnieść cła na importowane samochody, gdy Donald Trump wróci do Białego Domu. Kurs BMW, które wcześniej tego dnia opublikowało rozczarowujące wyniki kwartalne, spadł o nawet 6,8 proc. Z kolei Porsche, producent legendarnego modelu 911, osiągnęło swoje najniższe notowania od giełdowego debiutu sprzed ponad dwóch lat – informuje agencja Bloomberg.
Porsche, marka luksusowych samochodów należąca do koncernu Volkswagen odnotowała bardzo słabe wyniki sprzedaży na chińskim rynku w III kwartale.
Nowy monitor dla graczy Porsche Design AOC AGON PRO PD34 ma wyświetlacz o proporcjach 21:9 oparty na zakrzywionej matrycy QD-OLED, z...
Sprawny samochód Mercedes Benz z 1914 r. czy kolekcja wyścigowych Porsche 911 będą jednymi z atrakcji rozpoczynającego się w piątek w Poznaniu Retro Motor Show - podały Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP). Według organizatorów jest to największa w Polsce impreza poświęcona klasycznym pojazdom.
Luksusowa marka zmienia formułę działalności w Polsce. Wychodzi spod skrzydeł Volkswagen Group Polska i zakłada własną spółkę - a sprzedaż rośnie.
Niemiecki producent akumulatorów Varta znajduje się w gigantycznych tarapatach. Zadłużenie firmy wynosi prawie 500 mln euro, stąd plany podjęcia radykalnych kroków, które mogą pozostawić akcjonariuszy z pustymi rękami. Pomocną dłoń z kolei spółce zamierza podać Porsche.
Porsche przyznało, że przechodzenie na napęd elektryczny aut może zająć więcej czasu niż zakładało pięć lat temu, donosi Bloomberg.
Gdyby BMW X5 M i Porsche Macan GTS mieli dziecko, którego chrzestnym byłby jakiś mały Rolls-Royce, to owo dziecko zachowywałoby się jak Range Rover Sport SV.
Niemiecki producent samochodów sportowych Porsche ogłosił we wtorek, że globalne dostawy pojazdów spadły o 7 proc. w pierwszej połowie roku w porównaniu do tego samego okresu w 2023 r., głównie z powodu 33 proc. spadku w zestawieniu rok do roku w Chinach – podaje agencja Reuters.
Gdy dotarła do mnie propozycja Mayka Wienköttera, szefa komunikacji elektromobilności Porsche, aby w gronie kilku dziennikarzy ze świata przetestować nowego Taycana na trasie ze Stambułu do Stuttgartu (ponad 2200 km) nie zastanawiałem się nad nią zbyt długo. Po pierwsze wyglądało to na doskonałą trasa, aby porównać nową wersję Taycana z poprzednikiem, którym cztery lata temu przejechaliśmy 7500 km z Warszawy do Lizbony (na Cabo da Roca) i z powrotem. Po drugie byłem...