Pepco Group, które zdecydowało o wycofaniu się z FMCG i koncentracji na marce Pepco, chce do końca roku fiskalnego 2027 r. otworzyć ok. 500-600 sklepów Pepco w regionie Europy Środkowo-Wschodniej - poinformował PAP Biznes prezes Stephan Borchert. Priorytetem grupy jest przegląd opcji strategicznych Poundland, w tym sprzedaży, równolegle planowane są prace nad poprawą bieżących wyników sieci.
Warszawska giełda rozpoczęła czwartkową sesję od wzrostów. WIG20 odrobił już z nawiązką wtorkowe straty i znajduje się na poziomie kilkanaście pkt. powyżej bariery 2.600 pkt. Pozytywnie wyróżnia się Pepco, ze zwyżką o ponad 6 proc., natomiast JSW notuje spadek w podobnej skali i jest jedną z najsłabszych spółek na GPW. Zdaniem analityków, obraz rynku wydaje się sprzyjać dalszym wzrostom.
Każda sieć handlowa na pewnym etapie swojego rozwoju eksperymentuje z asortymentem. Pepco rezygnuje z oferowania tych produktów w swoich sklepach, ponieważ ich sprzedaż "ciążyła na finansowych wynikach Grupy". A to dopiero początek nowej strategii Grupy Pepco dla całej Europy.
Rada Pepco Group zatwierdziła możliwość skupu akcji o wartości 200 mln euro, który może być realizowany w latach obrotowych 2025-2027, podała spółka.
Rada Pepco Group zatwierdziła możliwość skupu akcji o wartości 200 mln euro, który może być realizowany w latach obrotowych 2025-2027. Spółka zaprezentował...
Pepco Group zamierza skoncentrować się na rozwoju sklepów Pepco. Brytyjska sieć Poundland może pójść pod młotek już w najbliższej przyszłości, zaś Dealz – w średnim terminie, po zoptymalizowaniu jej wartości.
Kurs akcji Pepco rośnie o ponad 7 proc., do 18,75 zł. WIG zwyżkuje o 0,4 proc.
Kurs akcji Pepco rośnie o ponad 7 proc., do 18,75 zł. Spółka opublikowała raport wynikowy za drugi kwartał bieżącego roku obrotowego. WIG zwyżkuje o 0,4 proc.
Koncentracja na marce Pepco jako jedynym, przyszłym formacie sklepów, będącym motorem wzrostu przychodów Grupy.
Prostsza struktura wspierająca budowanie wartości dla akcjonariuszy,...
Pepco Group wycofuje się z obszaru FMCG i skoncentruje się na marce Pepco jako jedynym, przyszłym formacie sklepów. Grupa poszuka możliwości wyodrębnienia Poundland i rozważy opcję dezinwestycji w Dealz w średnim terminie - poinformowało Pepco w komunikacie wydanym na 2025 Capital Markets Day.
Pod koniec 2024 roku w Polsce działało blisko 3 000 dyskontów niespożywczych, a wartość rynku przekroczyła 13 miliardów złotych - wynika z analizy PMR Market Experts.
Na polskim rynku pojawił się nowy dyskont przemysłowy. Firma posiada obecnie dwa sklepy w Polsce: w podwarszawskim Jabłonowie oraz Łodzi.
Otwarty w zeszłym roku Rock Park Przeworsk zostanie rozbudowany. Dzięki dodatkowej powierzchni wprowadzą się do niego nowi najemcy. Obecnie mieszkańcy tego rejonu Podkarpacia mogą robić zakupy m.in. w Biedronce, Media Expert i Pepco.
Poznańska firma Scallier, prowadząca intensywną działalność w Rumunii, gdzie rozbudowuje sieć parków handlowych, otwiera kolejny obiekt pod marką Funshop Park.
Najnowszy raport aplikacji Listonic, pokazujący najpopularniejsze sieci handlowe w Polsce, przyniósł pewne zaskoczenia. W 2024 roku z pozycji lidera sieci spożywczych spadła Biedronka, a że konkurencja nie śpi - to na pierwszą pozycję wskoczył Lidl. Rywali zdeklasował też Rossmann. Co jeszcze pokazuje ranking?
W minionym roku kilkanaście spółek przedstawiło nowe polityki dywidendowe. Część z nich stanowiła jedynie aktualizację obowiązujących, inne wchodziły w skład długoterminowych...