Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
BiznesRadar.pl korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej. [x]
Wiadomości JMT (JERONIMO)
90.00-3.00(-3.23%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Największa sieć handlowa w kraju w ramach swojej marki własnej NIUQI wprowadza nową linię produktów do włosów. Ale to nie wszystko. Przy tej okazji Biedronka chce edukować i pomóc znaleźć swoim klientom zainteresowanych świadomą pielęgnacją rozwiązanie na wszystkie problemy z włosami.


Użytkownicy karty lub aplikacji Moja Biedronka mogą liczyć na specjalne promocje w sklepach sieci. od poniedziałku 7 kwietnia obowiązują ceny z nowej gazetki.

Przed świętami Biedronka przecenia sporo produktów dedykowanych do wielkanocnych potraw i wypieków. Sieć nie zapomniała także o wielbicielach akcji na gratisowe piwa. O nowych akcjach i cenach poinformowano w nowej gazetce obowiązującej od czwartku 3 kwietnia do soboty 5.04.

Dokładnie 30 lat temu 4 kwietnia 1995 roku ruszył pierwszy w Polsce sklep sieci Biedronka. Pod koniec 2024 roku sieć liczyła 3730 placówek handlowych w całym kraju. Jest dziś liderem rynku i największym prywatnym pracodawcą w Polsce.

Dziś przypada okrągła rocznica Biedronki. Dokładnie 30 lat temu, 4 kwietnia 1995 roku, przy ul. Newtona w Poznaniu otwarty został pierwszy sklep tej sieci. Obecnie Biedronka ma już ponad 3 700 placówek w całym kraju. - Format dyskontu skradł serca Polek i Polaków, umożliwiając wygodne i szybkie zakupy blisko domu - mówi dr Michał Lutostański, prezes Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.

Dziś przypada okrągła rocznica Biedronki. Dokładnie 30 lat temu, 4 kwietnia 1995 roku, przy ul. Newtona w Poznaniu otwarty został pierwszy sklep tej sieci. Obecnie Biedronka ma już ponad 3 700 placówek w całym kraju. - Format dyskontu skradł serca Polek i Polaków, umożliwiając wygodne i szybkie zakupy blisko domu - mówi dr Michał Lutostański, prezes Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.

Rynek FMCG w Polsce rośnie, przy czym największy wkład w ten wzrost mają sklepy dyskontowe, których sprzedaż osiągnęła 156 mld zł w 2022 r., 185 mld zł w 2023 r. oraz 198 mld zł w 2024 r., wynika z danych opublikowanych przez Grupę Eurocash.

Rynek FMCG w Polsce rośnie, przy czym największy wkład w ten wzrost mają sklepy dyskontowe, których sprzedaż osiągnęła 156 mld zł w 2022 r., 185 mld zł w 2023 r. oraz 198 mld zł w 2024 r., wynika z danych opublikowanych przez Grupę Eurocash.

Rynek FMCG w Polsce rośnie, przy czym największy wkład w ten wzrost mają sklepy dyskontowe, których sprzedaż osiągnęła 156 mld zł w 2022 r., 185 mld zł w 2023 r. oraz 198 mld zł w 2024 r., wynika z danych opublikowanych przez Grupę Eurocash.

Rynek FMCG w Polsce rośnie, przy czym największy wkład w ten wzrost mają sklepy dyskontowe, których sprzedaż osiągnęła 156 mld zł w 2022 r., 185 mld zł w 2023 r. oraz 198 mld zł w 2024 r., wynika z danych opublikowanych przez Grupę Eurocash.

Przed świętami Biedronka przecenia sporo produktów dedykowanych do wielkanocnych potraw i wypieków. Sieć nie zapomniała także o wielbicielach akcji na gratisowe piwa. O nowych akcjach i cenach poinformowano w nowej gazetce obowiązującej od czwartku 3 kwietnia do soboty 5.04.

Przed świętami Biedronka przecenia sporo produktów dedykowanych do wielkanocnych potraw i wypieków. Sieć nie zapomniała także o wielbicielach akcji na gratisowe piwa. O nowych akcjach i cenach poinformowano w nowej gazetce obowiązującej od czwartku 3 kwietnia do soboty 5.04.

Od poniedziałku 31 marca w sklepach Biedronka obowiązują promocje z nowej gazetki. Sieć zaskakuje klientów sporymi ofertami i nowymi formatami okazyjnymi. Aby skorzystać z części z nich trzeba być użytkownikiem karty lub aplikacji Moja Biedronka.

Najnowsza inwestycja Jeronimo Martins w Polsce, operatora sieci Biedronka, warta jest kilkaset milionów złotych i ma być gotowa najpóźniej w 2026 r.

Od poniedziałku 31 marca w sklepach Biedronka obowiązuje nowe promocje z nowej gazetki. Sieć zaskakuje klient sporymi ofertami i nowymi formatami okazyjnymi.

Korzystając z karty lub aplikacji Moja Biedronka można zmniejszyć wartość rachunku w sklepach sieci. Sieć dedykuje lojalnym klientom specjalne oferty promocyjne. Prezentujemy te, które kończą się w sobotę 29 marca.

Korzystając z karty lub aplikacji Moja Biedronka można zmniejszyć wartość rachunku w sklepach sieci. Sieć dedykuje lojalnym klientom specjalne oferty promocyjne. Prezentujemy te, które kończą się w sobotę 29 marca.

Korzystając z karty lub aplikacji Moja Biedronka można zmniejszyć wartość rachunku w sklepach sieci. Sieć dedykuje lojalnym klientom specjalne oferty promocyjne. Prezentujemy te, które kończą się w sobotę 29 marca.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PTJMT0AE0001 |
---|---|
Liczba akcji: | 629 293 220 |
Kapitalizacja: | 56 636 389 800 |
Enterprise Value: | |
Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
---|---|
Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
Telefon: | +351 217 532 000 |
WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus