Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości JMT (JERONIMO)
78.70+0.80(+1.03%)JERONIMO MARTINS
GlobalConnect
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
W października rusza ogólnopolska akcja handlowa z francuskimi specjałami w tle w ramach projektu French Touch La Belle Vie! W sklepach Biedronki będzie można nabyć wiele francuskich produktów spożywczych.
Od trzydziestego września dostępna jest nowa gazetka Biedronki. Sprawdzamy, które produkty można kupić w promocyjnej cenie. Są oferty 3+3 gratis oraz 2+1 gratis. Obowiązują też limity.
Sieć sklepów Biedronka, po 5 tygodniach trwania akcji Gang Produkciaków, rozdała blisko 800 tys. maskotek - jej bohaterów. Największym powodzeniem wśród nich cieszy się papier Pakosław.
Już blisko 800 tysięcy maskotek, bohaterów najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki, trafiło do klientów. Gang Produkciaków pokazuje, jak zamienić zakupy w przygodę i jak robić je w przemyślany sposób. A który spośród 17 pluszaków cieszy się największą sympatią wśród uczestników programu? Biedronka, po 5 tygodniach trwania akcji, ogłasza, że jak do tej pory, królem polowania jest papier Pakosław.
Masło, skyry i śmietany Piątnicy, kawy Dallmayr, herbaty, piwo Żywiec - to jest teraz w promocji w sieci Biedronka. Przeglądamy gazetkę obowiązującą do soboty 28 września.
Sieć handlowa umożliwiła swoim pracownikom przeprowadzenie specjalistycznych badań krwi zawierających m.in. morfologię, wskaźniki insulinooporności czy pakiet onkologiczny. Z profilaktycznych testów skorzystało w tym roku ponad 37,5 tysiąca osób. - To tak, jakbyśmy przebadali wszystkich mieszkańców Nowej Soli czy Brzegu – mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu w sieci Biedronka.
W obowiązującej od 23 września gazetce Biedronki zaprezentowano obniżone ceny mleka, oleju, herbaty, sera czy piwa. Sprawdziliśmy te oferty pod kątem warunków i limitów.
Wrzesień przyniósł wyzwania powodziowe, dlatego trudno oczekiwać, aby w tym trudnym czasie rząd zajmował się tematem handlu w niedzielę. Polacy nadal mają więc do dyspozycji tylko siedem handlowych niedziel w roku.
Dziś sieci handlowe konkurują cenami, ale i reklamami, bezpardonowo nawzajem wykorzystując wizerunek rywali. W latach 90. takie przekazy były nie do pomyślenia, ale i struktura otaczającego nas świata była zupełnie inna.
Przybywa rozwiązań, które mają nieco ulżyć powodzianom w zakupach podstawowych produktów.
Od 19 września, czyli od czwartku, jest dostępna nowa gazetka sieci handlowej Biedronka. Sprawdzamy, jakie sieć przygotowała promocje, które produkty spożywcze oraz napoje można kupić taniej.
Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Od 17 września klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Jak pomagają powodzianom sieci handlowe?
Od wtorku (17.09) klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Sieć uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża. Sieć obniżyła też ceny na tzw. "Koszyk Bezpieczeństwa", czyli produkty pierwszej potrzeby.
Smart Park Poland poinformował o sprzedaży parku handlowego w Sycowie na rzecz Grupy Saller.
Od wtorku (17.09) klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Sieć uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża.
W poniedziałkowy poranek ok. 25 sklepów Biedronka nie zostało otwartych. Lidl zamknął dwie placówki - jeden w Jeleniej Górze, drugi w Nysie. Żabka nie otworzyła 80 sklepów. W Netto pięć sklepów ma status zagrożonych, jeden został zamknięty.
W poniedziałkowy poranek ok. 25 sklepów Biedronka nie zostało otwartych. Lidl zamknął dwie placówki - jeden w Jeleniej Górze, drugi w Nysie. Żabka nie otworzyła 80 sklepów. W Netto pięć sklepów ma status zagrożonych, jeden został zamknięty.
Sieć obiegają zdjęcia dłuższych niż zwykle paragonów z Biedronki, do których popularna sieć dokłada vouchery i informacje o promocjach. Paragony, oprócz oczywistej ich roli, stanowią dla nas istotne narzędzie komunikacji – wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Nafalski, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.
Od 16 września w sieci handlowej Biedronka dostępna jest nowa gazetka, a w niej wiele promocji cenowych. Sprawdzamy, które produkty spożywcze i napoje są w promocyjnych cenach, co można kupić taniej. Jest kilka promocji 2+1 gratis, 2+2 gratis oraz 4+4 gratis. Tańsze jest też piwo.
Chwali się niskimi cenami, a w rzeczywistości znacząco je podnosi . W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Biedronka krytykuje swojego największego rynkowego rywala porównując lipcowe ceny artykułów z koszyka zakupowego w dyskontach i hipermarketach - informuje portal Wirtualne Media.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PTJMT0AE0001 |
---|---|
Liczba akcji: | 629 293 220 |
Kapitalizacja: | 49 525 376 414 |
Enterprise Value: | 43 513 240 914 |
Branża: | Sieci handlowe |
Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins... Jerónimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo będące właścicielem między innymi sieci handlowej Biedronka. Grupa kapitałowa Jerónimo Martins posiada 3000 sklepów i 15 centrów dystrybucyjnych na terenie Polski. Przedsiębiorstwo zatrudnia w Polsce ponad 70 tysięcy pracowników. W Portugalii Grupa JM zarządza trzema sieciami hipermarketów i supermarketów, a także hurtowniami i zakładami produkcyjnymi. Przedsiębiorstwo jest również właścicielem sieci drogerii Hebe.
Nazwa: | JERONIMO MARTINS |
---|---|
Adres: | Rua Actor António Silva 7, 1649-033, Lisboa, Portugal |
Telefon: | +351 217 532 000 |
WWW: | https://www.jeronimomartins.com/en/investors/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus