Z danych platformy technologicznej Gamivo wynika, że 77 proc. polskich graczy sięga po tytuły w przedziale cenowym do 20 euro - podała spółka w analizie przesłanej PAP Biznes.
Z danych platformy technologicznej Gamivo wynika, że 77 proc. polskich graczy sięga po tytuły w przedziale cenowym do 20 euro - podała spółka w analizie przesłanej PAP Biznes.
Najważniejsza jest droga do zawodów. Przygotowania i regularne treningi sprawiają mi największą radość — mówi Paweł Zemka, chief revenue officer w Gamivo, którego pasją sportową jest triathlon.
GMV (GAMIVO), notowana na NewConnect spółka technologiczna rozszerzyła zakres platformy i wprowadziła do oferty nową kategorię produktów skierowaną do osób grających w produkcje mobilne....
GAMIVO S.A., notowana na NewConnect spółka technologiczna, w III kwartale br. odnotowała wzrost zysku netto do poziomu 0,96 mln zł (+133 proc. r/r), a wynik EBITDA wyniósł 1,55 mln zł (+ 7...
Raport Bieżący nr 15/2024
Szanowni Akcjonariusze,
Przedstawiając wyniki GAMIVO uzyskane na początku 2024 roku, zapewniałem, że podobnego poziomu rezultatów spodziewamy się także w kolejnych miesiącach....
GMV (GAMIVO), notowana na NewConnect spółka technologiczna, przedstawiła wyniki finansowe za II kwartał 2024 roku. Przychody wyniosły 4 mln zł i były wyższe o 10 proc. niż w I kwartale br....
Raport Kwartalny nr 14/2024
Gamivo nie dostrzega w zaplanowanych na 2024 rok gier, premier, które mogłaby wstrząsnąć rynkiem, ale spodziewa się stabilnych wyników - poinformował PAP Biznes prezes gamingowej platformy e-commerce, Mateusz Śmieżewski. W jego ocenie duży potencjał sprzedażowy będą miały premiery gier: EA Sports FC 25, Star Wars Outlaws oraz Silent Hill 2.
GMV (GAMIVO) rozpoczęło współpracę z firmą Eventim, wiodącym dystrybutorem biletów na wydarzenia kulturalne. W ramach startującej w lipcu akcji gracze kupujący wejściówki na wybrane...