Raport bieżący z plikiem 5/2024
Raport bieżący z plikiem 4/2024
Raport Bieżący nr 11/2024
Raport Bieżący nr 10/2024
PGNiG Upstream Norway z Grupy Orlen dzięki umowie z Source Energy obejmie 20 proc. udziałów w złożu Atlantis na Morzu Północnym, jednym z największych na Norweskim Szelfie Kontynentalnym. Wydobywany surowiec trafi do polskich odbiorców gazociągiem Baltic Pipe - poinformował Orlen.
PGNiG Upstream Norway z Grupy Orlen dzięki umowie z Source Energy obejmie 20 proc. udziałów w złożu Atlantis na Morzu Północnym, jednym z największych na Norweskim Szelfie Kontynentalnym. Wydobywany surowiec trafi do polskich odbiorców gazociągiem Baltic Pipe - poinformował Orlen.
Raport Bieżący nr 16/2024
Raport Bieżący nr 17/2024
Raport Bieżący nr 15/2024
Shell zgodził się kupić firmę Pavilion Energy zajmującą się handlem skroplonym gazem ziemnym. Brytyjski gigant wierzy, że globalny popyt na paliwo w dalszym ciągu będzie rósł - przekazał we wtorek Bloomberg.
Raport bieżący z plikiem 32/2024
Na rynku morskiej energetyki wiatrowej w 2023 r. doszło do wyraźnego odbicia, pojawiło się prawie 11 GW nowych mocy, o 24 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z rocznego raportu organizacji GWEC (Global Wind Energy Council). Chiny utrzymały pozycję lidera.
Na globalnym rynku morskiej energetyki wiatrowej w 2023 r. doszło do wyraźnego odbicia, pojawiło się prawie 11 GW nowych mocy, o 24 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z rocznego raportu organizacji GWEC (Global Wind Energy Council). Chiny utrzymały pozycję lidera.
Na rynku morskiej energetyki wiatrowej w 2023 r. doszło do wyraźnego odbicia, pojawiło się prawie 11 GW nowych mocy, o 24 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z rocznego raportu organizacji GWEC (Global Wind Energy Council). Chiny utrzymały pozycję lidera.
Jak skutecznie wyeliminować nadmiar cukru z codziennego menu? Czy popularne diety mają wspólny mianownik? Czy polski rynek gastronomiczny wsłuchuje się w potrzeby świadomych konsumentów, którzy chcą jeść odpowiedzialnie, zdrowo i smacznie. O niełatwych wyzwaniach kulinarnych i dietetycznych oraz zmianie szkodliwych nawyków żywieniowych porozmawialiśmy z Marią Ziółkowską, dietetyczką z Food Energy i Jarosławem Zawadzkim, brand ambasadorem marki Monin w Polsce.
Raport Bieżący nr 14/2024
Raport bieżący z plikiem 15/2024
Raport bieżący z plikiem 14/2024