11 bit studios chce, by na koniec 2025 roku nad grą Frostpunk 1886 pracowało 25-30 osób - poinformował podczas wideoczatu prezes 11 bit studios, Przemysław Marszał.
Poniżej przedstawiamy wyniki 11 bit studios w pierwszym kwartale 2025 roku oraz ich odniesienie do konsensusu PAP i wyników poprzednich okresów.
11 bit studios miał w pierwszym kwartale 2025 roku 2,2 mln zł zysku EBITDA oraz 6,4 mln zł straty netto - podał producent gier w raporcie. Konsensus PAP Biznes zakładał 4,8 mln zł wyniku EBITDA oraz stratę netto na poziomie 0,9 mln zł.
11 bit studios miało w pierwszym kwartale 2025 roku 2,2 mln zł zysku EBITDA oraz 6,4 mln zł straty netto - podał producent gier w raporcie. Konsensus PAP Biznes zakładał 4,8 mln zł wyniku EBITDA oraz stratę netto na poziomie 0,9 mln zł.
W I kwartale 2025 roku 11 bit studios miało 17,5 mln PLN przychodów ze sprzedaży. Wynik EBITDA sięgnął 2,21 mln PLN. Strata operacyjna wyniosła 2,37 mln PLN.
Spółka w pierwszych trzech...
Indeksy GPW rozpoczynają tydzień od zwyżki.
O ile WZA nie zdecyduje inaczej, pierwsza dywidenda DIA (DIAG) będzie równa 3,31 zł na akcję. Do akcjonariuszy trafi więc nieco ponad połowa ubiegłorocznego zysku netto spółki....
Nowe gry własnej produkcji, tytuły bazujące na flagowcach plus portfolio wydawnicze wysokiej jakości – na tych trzech filarach giełdowa firma chce budować przyszłość. Zapowiedziała pięć nowych gier, w tym nową odsłonę „Frostpunka”.
Zaprezentowana w czwartek strategia 11 bit studios ma odpowiadać na zamiany, które zaszły ostatnio na rynku gamingowym - poinformował PAP Biznes w kuluarach konferencji inwestorskiej, prezes dewelopera gier, Przemysław Marszał. W jego ocenie zbliżająca się do premiery gra The Alters zyskała w ostatnich miesiącach na jakości.
11 bit studios chce w 2027 roku wydać grę Frostpunk 1886, która będzie tytułem łączącym gatunki city builder z przetrwaniem społeczeństwa - poinformowała spółka. Zarząd oczekuje, że zysk w 2025 r. będzie lepszy rdr.
11B (11BIT) przedstawiło nową strategię rozwoju, która opiera się na trzech filarach produktowych. Filar A obejmuje nowe gry tworzone przez wewnętrzne zespoły, bazujące na nowych lub...