Od jesieni 2022 r. notowania akcji e-commercowego gracza podążały w górę za coraz lepszymi wynikami finansowymi. Pomimo tego, że priorytetem zarządu jest wciąż budowanie pozycji na rynku i...
1AT (ATAL) – ogólnopolski deweloper – podwyższa program emisji obligacji z 200 do 260 mln zł. Zarząd Spółki podjął również uchwałę w sprawie warunków emisji obligacji serii BB....
Strategia Grupy SFS (SFINKS) na lata 2024-2029 zakłada zakończenie procesu restrukturyzacji w spółce oraz dalszy rozwój sieci. Wśród priorytetów na ten okres znajduje się spłata...
KOMENTARZ BDM DOTYCZĄCY WYNIKÓW
Wyniki za 2Q’23 oceniamy neutralnie i w naszej ocenie należały one do kategorii „oczekiwana słabość”. Na poziomie EBITDA i EBIT raportowane odczyty...
OTS (OTLOG) planuje wypłatę zaliczki na poczet dywidendy za rok 2023. Wysokość zaliczki wyniesie łącznie około 37,5 mln zł i nie będzie przekraczała połowy zysku wykazanego w zbadanym...
Zarząd TEN (TSGAMES) podał, że szacunkowe skonsolidowane płatności użytkowników w grach (bez uwzględnienia przychodów odroczonych w czasie) w trzecim kwartale 2023 r. wyniosły 110,4 mln...
MRC (MERCATOR) w pierwszej połowie 2023 roku zanotował przychody na poziomie przedpandemicznym, notując negatywne rentowności w ślad za trwającym odreagowaniem cen rękawic po boomie lat...
VVD (VIVID) zawarła umowę z polską spółką z branży FMCG. Bazując na doświadczeniu zebranym podczas produkcji wcześniejszych gier, Spółka stworzy grę free-to-play typu endless runner,...
W strategii biznesowej na lata 2023-28 CLC (COLUMBUS) wyznacza krótko- i długoterminowe cele. Porządkuje też plany ekspansji zagranicznej oraz działalności na rynku BESS.
Opublikowana...
Przychody ANR (ANSWEAR) wzrosły w trzecim kwartale do 273 mln zł, czyli o 17% r/r. Spółka zwraca jednocześnie uwagę na pierwsze objawy spowolnienia w branży i słabnącego popytu...