Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w kwietniu br. wyniosła ok. 18,05 mln zł i była niższa o ok. 5,6% w skali roku, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w okresie styczeń-kwiecień 2018 roku wyniosła ok. 56,67 mln zł i była wyższa o ok. 7,1% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-kwiecień wzrosła o 5% r/r do 52,79 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-kwiecień 29,23 mln zł i była wyższa o 12,2% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-kwiecień 28,67 mln zł i była wyższa o 13% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.