Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości ASM (ASMGROUP)
0.240-0.034(-12.41%)ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje/PDA - Notowania ciągłe
Teoretyczny Kurs Otwarcia: 0.25(+5.83%)17 kwi 15:05
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Lidl liderem najniższych cen w październiku, wyprzedził Biedronkę i Auchan - podała agencja badawcza ASM SFA.

Średnia cena podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych spadła w październiku o 6,5 proc. w porównaniu z wrześniem i wyniosła 288,99 zł - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy przygotowanego przez ASM SFA. Najtańsze zakupy oferował Lidl, a najdroższe Netto.

Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 zł w porównaniu z poprzednim rokiem. Dodatkowo w dziesięciu sieciach średnie ceny koszyków przekroczyły próg 300 zł. O prawie jedną piątą zdrożały napoje, o jedną dziesiątą – słodycze. Najtańsze zakupy można było tym razem zrobić w sklepach typu Cash & Carry.


Auchan liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Selgros i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.

Auchan liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Selgros i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.

Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła we IX o 8,82 proc., czyli o 25,07 zł mdm i wyniosła 309,27 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.

Średnia cena koszyka zakupowego we wrześniu br. wzrosła o ponad 25 zł wobec sierpnia - wynika z raportu ASM Sales Force Agency. Zdrożało 9 z 10 kategorii produktów, najbardziej, o blisko 20 proc. - napoje; potaniały natomiast produkty tłuszczowe.


Lidl był liderem najniższych cen w sierpniu, wyprzedzając Auchan i Biedronkę - podała agencja badawcza ASM SFA.

W sierpniu średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca. Już tylko w pięciu sieciach za zestaw najpopularniejszych artykułów codziennego użytku zapłacimy powyżej 300 zł. Najtańszym sklepem był nieoczekiwanie Lidl, natomiast najwyższe ceny stwierdzono w sklepach POLOmarket. Najmocniej drożeją wciąż napoje, a największy spadek notują produkty tłuszczowe - wynika z najnowszego badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales...

W sierpniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupów w 13 sieciach handlowych spadła o 17 zł w stosunku do lipca i wyniosła 284,20 zł - wynika z opublikowanego w czwartek Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.

W sierpniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupów w 13 sieciach handlowych spadła o 17 zł w stosunku do lipca i wyniosła 284,20 zł - wynika z opublikowanego w czwartek Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.

Lidl był liderem najniższych cen w sierpniu, wyprzedzając Auchan i Biedronkę - podała agencja badawcza ASM SFA.

Lidl był liderem najniższych cen w sierpniu, wyprzedzając Auchan i Biedronkę - podała agencja badawcza ASM SFA.

W sierpniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupów w 13 sieciach handlowych spadła o 17 zł w stosunku do lipca i wyniosła 284,20 zł - wynika z opublikowanego w czwartek Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.


Raport bieżący 26/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-08-30 20:41:04
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później


W lipcu br. średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł - wynika z raportu ASM Sales Force Agency. Jak poinformowano, najniższe ceny odnotowano w sieci Auchan, a kolejne miejsca na podium zajęły Biedronka i Makro Cash and Carry.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PLASMGR00014 |
---|---|
Data debiutu: | 18.03.2013 |
Liczba akcji: | 97 438 528 |
Kapitalizacja: | 23 385 247 |
Enterprise Value: | |
Branża: | Media |
ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy... ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy oraz visual merchandising. Grupa realizuje działania m.in. w sieciach handlowych, wielkopowierzchniowych centrach handlowych, sieciach ze sprzętem elektronicznym, a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych.
Nazwa: | ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA |
---|---|
Adres: | pl. Małachowskiego 2, 00-066, Warszawa, Polska |
CEO: | Łukasz Stańczak |
NIP: | 5252488185 |
REGON: | 142578275 |
KRS: | 0000363620 |
Telefon: | +48 507 812 750 |
WWW: | https://asmgroup.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus