Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości ASM (ASMGROUP)
0.240-0.034(-12.41%)ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje/PDA - Notowania ciągłe
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
W listopadzie średnia cena podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych wzrosła o 3,6 proc. miesiąc do miesiąca i o 5,8 proc. w ujęciu rocznym — wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA. W zeszłym miesiącu najmocniej zdrożały napoje i słodycze — odpowiednio o 23 i 14 proc.
Auchan liderem najniższych cen w listopadzie, wyprzedził Biedronkę i Selgros - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła w listopadzie o 5,8 proc. rdr i wyniosła 299,58 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych wzrosła w listopadzie o 3,6 proc. w stosunku do października 2024 r., i o 5,8 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy przygotowanego przez ASM SFA.
Średnia cena podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych wzrosła w listopadzie o 3,6 proc. w stosunku do października 2024 r., i o 5,8 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy przygotowanego przez ASM SFA.
Z najnowszego badania „Świąteczny Koszyk Zakupowy ASM SFA 2024” wynika, że świąteczny koszyk zakupowy jest droższy o 4,58% r/r....
Wartość świątecznego koszyka zakupów wzrosła o 4,58 proc. - wynika z raportu ASM SFA. W ciągu roku świąteczne zakupy podrożały najbardziej w sieciach Lidl, Aldi i w Biedronce, a taniej jest w Dino i w Makro Cash & Carry. Najbardziej podrożały sok pomarańczowy i czekolada mleczna.
Wartość świątecznego koszyka zakupów wzrosła o 4,58 proc. - wynika z raportu ASM SFA. W ciągu roku świąteczne zakupy podrożały najbardziej w sieciach Lidl, Aldi i w Biedronce, a taniej jest w Dino i w Makro Cash & Carry. Najbardziej podrożały sok pomarańczowy i czekolada mleczna.
Średnia cena koszyka świątecznego wzrosła rdr o 4,58 proc., a najtańsze zakupy na Wigilię i dwa dni świąt można było zrobić w Dino - podała agencja badawcza ASM SFA.
Ceny masła wzrosły mdm o ok. 11 proc., a cena 10 zł za kostkę może stać się nową normą - podała agencja badawcza ASM SFA.
Po wrześniowych podwyżkach październik przyniósł niewielką obniżkę cen podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych - wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency. Średnia cena koszyka zakupowego spadła o 20 zł w skali miesiąca. Dodatkowo w 8 na 13 sieci objętych badaniem, ceny badanych produktów były niższe niż przed miesiącem. Najtańsze zakupy oferował Lidl, a najdroższe Netto.
Patrząc na poszczególne kategorie produktów widzimy, że w październiku, w porównaniu do zeszłego roku, podrożało 6 na 10 badanych kategorii. Wzrosty notujemy między innymi w przypadku mięsa, wędlin, ryb, mrożonek i napojów – wylicza Kamil Kruk, Client Service & Analysis Director ASM SFA. Jednak jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA w październiku 2024 roku średnia cena koszyka spadła o 20 zł w skali miesiąca.
Średnia cena koszyka zakupowego spadła w X o 6,56 proc., czyli o 20,28 zł mdm i wyniosła 288,99 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.
Lidl liderem najniższych cen w październiku, wyprzedził Biedronkę i Auchan - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych spadła w październiku o 6,5 proc. w porównaniu z wrześniem i wyniosła 288,99 zł - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy przygotowanego przez ASM SFA. Najtańsze zakupy oferował Lidl, a najdroższe Netto.
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 zł w porównaniu z poprzednim rokiem. Dodatkowo w dziesięciu sieciach średnie ceny koszyków przekroczyły próg 300 zł. O prawie jedną piątą zdrożały napoje, o jedną dziesiątą – słodycze. Najtańsze zakupy można było tym razem zrobić w sklepach typu Cash & Carry.
Auchan liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Selgros i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Auchan liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Selgros i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PLASMGR00014 |
---|---|
Data debiutu: | 18.03.2013 |
Liczba akcji: | 57 019 642 |
Kapitalizacja: | 13 684 714 |
Enterprise Value: | 69 036 714 |
Branża: | Media |
ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy... ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy oraz visual merchandising. Grupa realizuje działania m.in. w sieciach handlowych, wielkopowierzchniowych centrach handlowych, sieciach ze sprzętem elektronicznym, a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych.
Nazwa: | ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA |
---|---|
Adres: | pl. Małachowskiego 2, 00-066, Warszawa, Polska |
CEO: | Adam Stańczak |
NIP: | 5252488185 |
REGON: | 142578275 |
KRS: | 0000363620 |
Telefon: | +48 507 812 750 |
WWW: | https://asmgroup.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus