Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości ASM (ASMGROUP)
0.240-0.034(-12.41%)ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje/PDA - Notowania ciągłe
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Po wrześniowych podwyżkach październik przyniósł niewielką obniżkę cen podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych - wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency. Średnia cena koszyka zakupowego spadła o 20 zł w skali miesiąca. Dodatkowo w 8 na 13 sieci objętych badaniem, ceny badanych produktów były niższe niż przed miesiącem. Najtańsze zakupy oferował Lidl, a najdroższe Netto.
Patrząc na poszczególne kategorie produktów widzimy, że w październiku, w porównaniu do zeszłego roku, podrożało 6 na 10 badanych kategorii. Wzrosty notujemy między innymi w przypadku mięsa, wędlin, ryb, mrożonek i napojów – wylicza Kamil Kruk, Client Service & Analysis Director ASM SFA. Jednak jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA w październiku 2024 roku średnia cena koszyka spadła o 20 zł w skali miesiąca.
Średnia cena koszyka zakupowego spadła w X o 6,56 proc., czyli o 20,28 zł mdm i wyniosła 288,99 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.
Lidl liderem najniższych cen w październiku, wyprzedził Biedronkę i Auchan - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena podstawowych produktów spożywczych w sieciach handlowych spadła w październiku o 6,5 proc. w porównaniu z wrześniem i wyniosła 288,99 zł - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy przygotowanego przez ASM SFA. Najtańsze zakupy oferował Lidl, a najdroższe Netto.
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 zł w porównaniu z poprzednim rokiem. Dodatkowo w dziesięciu sieciach średnie ceny koszyków przekroczyły próg 300 zł. O prawie jedną piątą zdrożały napoje, o jedną dziesiątą – słodycze. Najtańsze zakupy można było tym razem zrobić w sklepach typu Cash & Carry.
Auchan liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Selgros i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Auchan liderem najniższych cen we wrześniu, wyprzedził Selgros i Makro Cash & Carry - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena koszyka zakupowego wzrosła we IX o 8,82 proc., czyli o 25,07 zł mdm i wyniosła 309,27 zł - podała agencja badawcza ASM SFA.
Średnia cena koszyka zakupowego we wrześniu br. wzrosła o ponad 25 zł wobec sierpnia - wynika z raportu ASM Sales Force Agency. Zdrożało 9 z 10 kategorii produktów, najbardziej, o blisko 20 proc. - napoje; potaniały natomiast produkty tłuszczowe.
Lidl był liderem najniższych cen w sierpniu, wyprzedzając Auchan i Biedronkę - podała agencja badawcza ASM SFA.
W sierpniu średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca. Już tylko w pięciu sieciach za zestaw najpopularniejszych artykułów codziennego użytku zapłacimy powyżej 300 zł. Najtańszym sklepem był nieoczekiwanie Lidl, natomiast najwyższe ceny stwierdzono w sklepach POLOmarket. Najmocniej drożeją wciąż napoje, a największy spadek notują produkty tłuszczowe - wynika z najnowszego badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales...
W sierpniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupów w 13 sieciach handlowych spadła o 17 zł w stosunku do lipca i wyniosła 284,20 zł - wynika z opublikowanego w czwartek Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.
W sierpniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupów w 13 sieciach handlowych spadła o 17 zł w stosunku do lipca i wyniosła 284,20 zł - wynika z opublikowanego w czwartek Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.
Lidl był liderem najniższych cen w sierpniu, wyprzedzając Auchan i Biedronkę - podała agencja badawcza ASM SFA.
Lidl był liderem najniższych cen w sierpniu, wyprzedzając Auchan i Biedronkę - podała agencja badawcza ASM SFA.
W sierpniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupów w 13 sieciach handlowych spadła o 17 zł w stosunku do lipca i wyniosła 284,20 zł - wynika z opublikowanego w czwartek Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PLASMGR00014 |
---|---|
Data debiutu: | 18.03.2013 |
Liczba akcji: | 57 019 642 |
Kapitalizacja: | 13 684 714 |
Enterprise Value: | 69 036 714 |
Branża: | Media |
ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy... ASM Group świadczy usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży. Oferta obejmuje takie usługi jak merchandising mobilny, stacjonarny, weekendowy oraz visual merchandising. Grupa realizuje działania m.in. w sieciach handlowych, wielkopowierzchniowych centrach handlowych, sieciach ze sprzętem elektronicznym, a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych.
Nazwa: | ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA |
---|---|
Adres: | pl. Małachowskiego 2, 00-066, Warszawa, Polska |
CEO: | Adam Stańczak |
NIP: | 5252488185 |
REGON: | 142578275 |
KRS: | 0000363620 |
Telefon: | +48 507 812 750 |
WWW: | https://asmgroup.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus