Grupa cyber_Folks oferuje nowoczesne usługi w oparciu o samodzielnie wytworzone, zaawansowane rozwiązania i systemy teleinformatyczne, w modelach...Grupa cyber_Folks oferuje nowoczesne usługi w oparciu o samodzielnie wytworzone, zaawansowane rozwiązania i systemy teleinformatyczne, w modelach abonamentowych lub SaaS (ang. Software as a Service), w trzech segmentach działalności. Hosting - zapewnienie przestrzeni serwerowej i świadczenie usług w celu utrzymania określonych treści elektronicznych w Internecie oraz sprzedaż i utrzymywanie domen internetowych i certyfikatów SSL w modelu abonamentowym (Grupa H88). Omnichannel Communication - automatyzacja wielokanałowej komunikacji elektronicznej z odbiorcami, w tym komunikacji marketingowej oraz tzw. transakcyjnej, czyli związanej z zawieranymi transakcjami, płatnościami, dostawami etc., realizowana z wykorzystaniem nowoczesnych technologii teleinformatycznych i oferowana w modelu SaaS, a także przetwarzanie, analizowanie i wykorzystywanie dużych zbiorów informacji o potencjalnych odbiorcach (tzw. Big Data) (Grupa Vercom). Telekomunikacja - telekomunikacja, w szczególności dostarczanie - poprzez dedykowaną platformę - usług telefonii VoIP, Internetu oraz transmisji danych (Grupa Oxylion). Usługi oferowane przez Grupę cyber_Folks wykorzystywane są przez firmy, organizacje i osoby fizyczne do funkcjonowania w Internecie oraz do automatyzacji nowoczesnej komunikacji elektronicznej z odbiorcami. Podstawowym celem biznesowym Grupy cyber_Folks jest poszerzanie zakresu nowoczesnych usług teleinformatycznych oferowanych w modelach zapewniających powtarzalne przychody oraz wzrost liczby klientów korzystających z tych usług. Grupa kieruje swoje usługi, zarówno do klientów detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw i organizacji (B2C, segment Hosting, Telekomunikacja), jak i do dużych klientów biznesowych (B2B, segment Omnichannel Communication, Hosting i Telekomunikacja). Ponad 98% przychodów cyber_Folks generuje ze sprzedaży do klientów mających siedzibę na terenie Polski. Realizowana z Polski sprzedaż do podmiotów zagranicznych, nieprzekraczająca 2%, dotyczy przede wszystkim sprzedaży domen oraz hostingu (Grupa H88).