Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ponad 20% wzrost sprzedaży Grupy VRG w kwietniu

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w kwietniu 2021 r. równe około 34,9 mln zł, czyli o 20,1% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w kwietniu 2021 r. do około 16,2 mln zł, czyli o około -22,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 17,3 mln zł, o 150,7% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 207 mln zł (-8,6% r/r). Za 96 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 102,7 mln zł jubilerski. To odpowiednio -30,3% i +28,3% w stosunku do czterech pierwszych miesięcy 2020 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec kwietnia 2021 r. równa 52,2 tys. m2 (-2,4% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus