- Kolejny rekordowy miesiąc pod względem przychodów z gier: 21,5 mln PLN
- Łączne przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,6 mln PLN
- 22,7 mln pobrań
- Bardzo dobre wyniki „Shoe Race” i „Hunt Royale”
- Nowe premiery: „Make It Fly” i „Idle Inventor - Factory Tycoon”
Łączne przychody Grupy BBT (BOOMBIT) z gier osiągnęły w kwietniu rekordowe 21,5 mln PLN (+ 5% m/m). Koszty marketingu wyniosły 12,6 mln PLN (+ 5,8% m/m), a koszty prowizji platform 1,4 mln PLN (+ 40% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły około 7,6 mln PLN i były na tym samym poziomie, co rekord ustanowiony w marcu 2021 r. Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła w kwietniu ponad 22 mln.
- W kwietniu ustanowiliśmy nowy rekord miesięcznych przychodów. W zeszłym miesiącu znacznie zwiększyliśmy przychody z gier GaaS, głównie dzięki grze „Hunt Royale”, która ma bardzo dobre wskaźniki retencji i monetyzacji. Zadowalające rezultaty osiągnęliśmy również w segmencie hyper-casual, gdzie oprócz doskonałych wyników „Shoe Race”, znaczący udział miały też nasze wcześniejsze gry, takie jak „Slingshot Stunt Driver” czy „Bike Jump”. Jesteśmy bardzo zadowoleni z takich wyników, biorąc pod uwagę, że kwiecień jest krótszy niż marzec oraz że zaczęliśmy skalować „Hunt Royale”, który jako gra Midcore (GaaS) ma dłuższy okres zwrotu z inwestycji niż gry typu hyper-casual. Dodatkowo gdyby nie spadek kursu USD / PLN, w kwietniu odnotowalibyśmy także rekordowy poziom przychodów pomniejszonych o koszty UA i prowizje platform, które byłyby ok. 5% wyższe niż w marcu - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit S.A.
Kolejny rekordowy miesiąc to efekt dwóch udanych premier z marca oraz dobrych wyników innych gier z portfolio grupy. Wydana 16 marca gra hyper-casual „Shoe Race” oraz wydana 26 marca gra GaaS „Hunt Royale” osiągnęły w kwietniu bardzo dobre wyniki. „Shoe Race”, który został opracowany przez studio Cappuccino we współpracy z zespołem wydawniczym BoomHits, w samym kwietniu pobrano prawie 8 mln razy, a łączna liczba pobrań od premiery to około 11 mln. „Hunt Royale” zanotowało w zeszłym miesiącu 0,6 mln pobrań.
W ostatnim tygodniu kwietnia na rynek trafiły dwa nowe tytuły - „Make It Fly” od TapNice i „Idle Inventor - Factory Tycoon”.
- Mamy dobre i mocne portfolio gier, dzięki którym w ostatnich miesiącach osiągnęliśmy fantastyczne wyniki. Jesteśmy również podekscytowani naszym nowym tytułem - „Make It Fly” od TapNice i nową grą GaaS „Idle Inventor - Factory Tycoon”. Ich udział w wynikach zeszłego miesiąca był stosunkowo niewielki, ponieważ ukazały się dopiero niedawno. Patrząc jednak na ich początkowe rezultaty, wierzymy, że będą miały pozytywny wpływ na nasze przyszłe wyniki - Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit S.A.