Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia spadła o 1,4% r/r do 10,6 mln zł we IX

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta we wrześniu 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 10,06 mln zł i była niższa o 1,4% w skali roku, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa we wrześniu wyniosła 5,83 mln zł i była niższa o 2,4% r/r.

Sprzedaż detaliczna we wrześniu wyniosła 9,89 mln zł, co oznacza wzrost o 2,5% r/r.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych we wrześniu zmniejszyła się o 5% r/r do 9,14 mln zł.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła we wrześniu 5,58 mln zł i była wyższa o 0,5% r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-wrzesień wyniosła 104,22 mln zł i była wyższa o 16,1% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 100,93 mln zł, co oznacza wzrost o 18,2% w skali roku.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-wrzesień wzrosła o 7% r/r do 91,02 mln zł.  

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-wrzesień 55,43 mln zł i była wyższa o 14,6% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-wrzesień 54,26 mln zł i była wyższa o 16,1% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus