Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Creepy Jar zadebiutuje na parkiecie głównym GPW 8 kwietnia

Udostępnij

GPW wyznaczyła datę pierwszego notowania CRJ (CREEPYJAR) na parkiecie głównym warszawskiej giełdy na dzień 8 kwietnia 2021. Niezależny producent gier z gatunku survival simulation, o kapitalizacji wartej ponad 670 milionów złotych, będzie 16. spółką w sektorze gaming.

Creepy Jar jest wiodącym producentem gier, wyspecjalizowanym w gatunku premium indie survival simulation. Spółka jest obecnie szacowana na ok. 670 mln zł i posiada drugą najwyższą wycenę (po Columbus Energy) na rynku NewConnect i pierwszą w sektorze gamingowym. W ubiegłym roku spółka mogła pochwalić się przychodami na poziomie 18,6 mln złotych netto. Debiutowi Creepy Jar na GPW nie będzie towarzyszyła emisja ani split akcji.

- Przejście na GPW jest przede wszystkim dowodem, że należymy do najważniejszych polskich spółek z sektora gamedev. Finansowanie działalności mamy już zapewnione, a celem przejścia jest utrzymanie tempa rozwoju Creepy Jar - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes spółki

Creepy Jar dalej rozwija swój flagowy produkt, Green Hell, poprzez aktualizacje, darmowe dodatki rozbudowujące zawartość gry oraz porty na pozostałe platformy. W 2020 roku Green Hell zadebiutował na Nintendo Switch, natomiast już w czerwcu premierę będzie miała wersja gry przystosowana do konsol poprzedniej generacji - PlayStation 4 oraz Xbox One. 

- W najbliższych miesiącach naszym priorytetem jest czerwcowa premiera Green Hell na konsole. Później skupimy się nad wersjami na PlayStation 5 oraz Xbox Series X oraz kolejnymi częściami dodatku Spirits of Amazonia. Mimo, iż SoA jest darmowa dla użytkowników posiadających już grę, to nowe treści, wraz z odpowiednim modelem sprzedaży sprawiły, że blisko 2 lata od premiery, Green Hell ciągle zyskuje nowych użytkowników - komentuje prezes.

W produkcji jest również gra o kodowej nazwie Chimera, która będzie symulatorem tworzenia bazy z elementami survivalu.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus