Po udanym debiucie na NewConnect, ATJ (ATOMJELLY), producent i wydawca gier komputerowych z grupy kapitałowej PlayWay, intensyfikuje prace przy produkcji dwóch tytułów: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Do tej pory studio koncentrowało się na fazie produkcyjnej oraz marketingowej wspomnianych projektów. W 2020 roku przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,64 mln zł.
- Wyniki finansowe, które wypracowaliśmy w minionym roku są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Od stycznia do grudnia 2020, przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,64 mln zł. Nie odnotowaliśmy w tym czasie zysku netto, ponieważ jesteśmy w fazie inwestycji produkcyjnej oraz marketingowej, a dodatkowo, w ub. roku nie wydaliśmy żadnej gry. Koncentrowaliśmy się na pracy przy Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Dodatkowo, przygotowywaliśmy się do debiutu na rynku NewConnect – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Akcje spółki zadebiutowały na małej giełdzie 9 lutego 2021 roku. Kurs Atomic Jelly wzrósł w dniu otwarcia o 46%. Do obrotu trafiło 2.582.500 akcji serii A.
Aktualnie spółka intensyfikuje proces produkcyjny dwóch gier z gatunku symulator: Space Mechanic Simulator oraz Truck Mechanic: Dangerous Paths. Oba tytuły mają trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku. – Obserwujemy duże zainteresowanie graczy naszymi tytułami. Odnotowujemy dynamiczny wzrost zapisów na listach życzeń tych produkcji, co jest dla nas dużą motywacją do dalszych działań. – komentuje prezes zarządu Atomic Jelly SA.
Space Mechanic Simulator to symulator kosmicznego mechanika skoncentrowany na naprawie promów i stacji kosmicznych. Akcja gry odbywa się w kosmosie na orbitach Marsa, Ziemi i Księżyca, oraz ich powierzchniach, po których gracz w porusza się w stanie nieważkości.
Truck Mechanic: Dangerous Paths to połączenie zaawansowanego symulatora mechanika samochodowego z grą eksploracyjną z rozbudowanymi wątkami fabularnymi. Głównym elementem produkcji jest naprawa i modyfikacja ciężarówki Ził-130 w rozbudowanym trybie mechanika. Gracz będzie musiał pokonać wymagające i często niebezpieczne trasy Ameryki Południowej.
- Liczymy na sukces komercyjny obu produkcji. Ufam, że sprzedaż gier będzie satysfakcjonująca dla nas i naszych akcjonariuszy. Pierwsze przychody ze sprzedaży tytułów powinny być widoczne w kolejnych kwartałach po premierze każdej z nich.– mówi Bartosz Rakowski.
W 2017 r. firma Atomic Jelly wyprodukowała Project Remedium, rok później na rynek trafiła gra 303 Squadron: Battle of Britain. Spółka zajmuje się także działalnością wydawniczą, a w przyszłości chce rozwijać się również w zakresie portingu. Strategia studia zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie. Atomic Jelly zamierza wydawać wszystkie swoje produkcje w wersjach konsolowych.