Szacowane przychody TIM ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły w styczniu 2021 r. 75,1 mln zł wobec 69 mln zł rok wcześniej (+8,8% rdr.).
Kanał e-commerce przyniósł niemal 53,5 mln zł (+1,4% rdr.), tj. 71,2% ogółu styczniowych obrotów TIM-u.
– To pierwszy w naszej historii styczeń, w którym przychody ze sprzedaży przekroczyły – i to znacząco – 70 milionów złotych. Cieszy mnie to tym bardziej, że ten rekordowy poziom osiągnęliśmy pomimo mniejszej o dwa (21 vs 19) liczby dni roboczych w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku. Oznacza to, że sprzedaż w przeliczeniu na dzień roboczy wzrosła z 3,3 mln zł do blisko 4 mln zł, a więc o ponad 20% – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To bardzo dobre otwarcie roku, jeśli dodatkowo weźmiemy pod uwagę, że część klientów w pierwszym tygodniu stycznia była na urlopach.