United Label, globalna platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych producentów gier indie, była obecna ze swoim panelem na jednych z największych targów poświęconych grom wideo i interaktywnej rozrywce – PAX Online. Podczas pokazu, na wrześniowym wydarzeniu, spółka zaprezentowała graczom trailery oraz grywalne dema swoich dwóch najbliższych premier - Röki na Nintendo Switch oraz Eldest Souls na PC. Premiery zapowiedzianych gier odbędą się już w IV kwartale tego roku. Prawie 156 tys. graczy dodało te tytuły do swoich wishlist na platformie Steam.
12 września rozpoczęło się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży gamingowej - PAX Online. Kilkudniowe targi dla graczy są transmitowane w Internecie, a program obejmuje ponad sto zróżnicowanych paneli dyskusyjnych, wykładów i prezentacji gier. Podczas PAX Online, swój panel miało także United Label. Spółka opublikowała trailery i zaprezentowała rozgrywkę (wersje demo) swoich dwóch gier – Röki (Nintendo Switch) oraz Eldest Souls (PC), których premiera ma mieć miejsce tej jesieni.
- Bardzo się cieszymy, że mogliśmy być częścią tak ważnego wydarzenia dla całej branży gamingowej. Obecność na takich eventach jak ten, jest kluczowa dla nas jako globalnego wydawcy. Konferencja PAX Online w tym roku odbywa się w świecie wirtualnym, co umożliwia uczestnictwo graczom z całego świata – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label. Nowe materiały z naszych dwóch produkcji spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony graczy. W trakcie panelu United Label oglądalność dochodziła do 2 tys. uczestników, co w przypadku pokazów gier indie, jest bardzo dobrym wynikiem – dodaje.
Równolegle z PAX Online, na platformie Steam, rozpoczęła się pierwsza promocja cenowa gry Röki.
W trakcie 7 dniowej promocji, gracze będą mogli nabyć grę z 33% rabatem. Sprzedaż w pierwszych kilku dniach promocji, pokazała, że wielu graczy, znając bardzo pozytywne recenzje (na poziomie 86,7%) gry, zdecydowała się na jej zakup przy pierwszej promocji cenowej.
W najbliższych miesiącach gra Röki będzie miała swoją premierę na konsolę Nintendo Switch. Tytuł ten można znaleźć na liście najbardziej oczekiwanych gier roku Nintendo. Gra regularnie zyskuje kolejnych fanów. Obecnie na wishliście w serwisie Steam zapisanych jest ponad 93 tys. graczy, a tylko w trakcie ostatniego weekendu (sobota-niedziela) dodało ją do wishlisty ponad 8 tys. graczy.
- Wysoki wynik sprzedaży Röki podczas pierwszej promocji na Steam to dla nas dobry znak. Potwierdza to, że tytuł docenia coraz więcej graczy, a United Label może liczyć na wysoką sprzedaż gry w kolejnych okresach. Wolumeny z pierwszych dni promocji cenowej utwierdzają nas w przekonaniu, że Röki będzie miał długi cykl życia. – podkreśla Tomasz Litwiniuk.
Druga produkcja United Label - Eldest Souls, gra typu „souls-like” w stylu pixel-art., również zbiera wokół siebie coraz większe grono zainteresowanych graczy. Wishlista gry na platformie Steam sięga ponad 63 tys. osób. Analogicznie z pokazem na PAX Online, trailer oraz rozgrywka z gry została zaprezentowana na dużej imprezie targowej w Chinach – SONKWO.
- W United Label stawiamy przede wszystkim na gry z unikalną fabułą, „wciągającą” oprawą audiowizualną oraz innowacyjnym game design’em . Zarówno styl graficzny, jak i model rozgrywki Eldest Souls wpisuje się idealnie w gusta azjatyckich graczy, dlatego też zdecydowaliśmy się przeprowadzić równolegle z pokazem rozgrywki na PAX Online, lokalną prezentacje gry na targach SONKWO. Wiążemy duże nadzieje ze sprzedażą gry na rynkach azjatyckich, w szczególności na rynku chińskim. – komentuje Tomasz Litwiniuk.