Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

DRAGO entertainment 14 września rozpocznie IPO o wartości do 2 mln zł

Udostępnij

DRAGO entertainment – krakowski producent gier z gatunku symulatorów i survival, 14 września br. rozpoczyna IPO o wartości do 2 mln zł. Celem emisji jest wsparcie marketingowe aktualnie realizowanych projektów, których wydanie zaplanowane jest na 2021 rok, a także produkcja nowych tytułów. Funkcję oferującego pełni Dom Maklerski INC (INC). To kolejny krok przed wejściem Spółki na NewConnect.

- W najbliższy poniedziałek, 14 września rozpocznie się pierwsza runda kampanii crowdinwestingowej w ramach pierwszej transzy emisji, dedykowanej większym inwestorom. Zapisy będą prowadzone przez tydzień. Ich celem będzie pozyskanie kapitału, który pozwoli osiągnąć próg dojścia emisji do skutku (1 mln zł). 22 września przeprowadzimy kolejną transzę, również o wartości 1 mln zł, która zostanie zaprezentowana na CrowdConnect.pl. Cena emisyjna w obu transzach będzie taka sama. Naszym celem jest pozyskanie łącznie 2 mln zł – informuje Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment. – Środki z emisji przeznaczymy na stworzenie trzech, zupełnie nowych autorskich projektów oraz realizację projektów realizowanych w ramach umowy inwestycyjnej z 2019 roku, zgodnie z ogłoszoną wówczas strategią. Część kwoty posłuży nam także na sfinalizowanie prac przy grze Red Frost oraz wsparcie marketingowe zapowiedzianych na 2021 rok symulatorów – dodaje Joanna Tynor.

Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC S.A.

Studio niedawno rozpoczęło pracę nad nową produkcją – Winter Survival Simulator. Tytuł inspirowany jest wyprawami znanego podróżnika, Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu. – WSS to nasz nowy projekt, który podobnie jak Red Frost, będzie utrzymany w survivalowej konwencji. Aby ta górska przygoda jak najbardziej odzwierciedlała prawdziwą wyprawę, przy tworzeniu gry konsultujemy się z Markiem Kamińskim, znanym podróżnikiem i pierwszym na świecie zdobywcą obu biegunów. Inspirujemy się jego licznymi wyprawami i korzystamy z jego doświadczeń. Liczymy, że zimowa odsłona survivalu, zyska szerokie grono fanów – dodaje Joanna Tynor.

Gracz będzie wędrował po parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Niespodziewanie jego wyprawa przeobrazi się w pełną grozy i niepewności walkę o przetrwanie. W czasie rozgrywki będzie można doświadczyć zimna, pragnienia, głodu i skrajnego wyczerpania. Projekt zostanie wzbogacony dynamicznym systemem zmiany pogody, a sama fabuła będzie bardzo realistyczna. Premiera Winter Survival Simulator, planowana jest na pierwszą połowę 2021 roku. Wcześniej studio udostępni darmowe demo gry. Prace nad tytułem wspiera Movie Games, które pełni rolę wydawcy projektu.

DRAGO entertainment obecnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów. Wśród nich jest m.in. Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband i Detective Simulator, na produkcje których Studio pozyskało środki w ramach przeprowadzonej w grudniu ub. roku kampanii crowdfundingowej. – Warto podkreślić, że wciąż jeszcze dysponujemy kapitałem z zeszłorocznej kampanii na dokończenie produkcji, które wówczas zapowiedzieliśmy. Podjęliśmy decyzję, że chcemy jeszcze mocniej wesprzeć ich promocję i podjąć dedykowane temu działania marketingowe, na co przeznaczymy niewielką część pozyskanej kwoty– informuje Joanna Tynor.

Spółka obecnie przygotowuje się do konsolowego wydania autorskiej gry Treasure Hunter Simulator, która obecnie jest dostępna w wersji na PC. Portem tytułu w wersji na Xbox One oraz PlayStation zajmuje się spółka MD Games, portem na konsole Nintendo Switch – spółka UF Games.

Po zakończeniu emisji, DRAGO entertainment planuje debiut na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus