Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Comarch dostarczy Sunrise Communications oprogramowanie IoT Connect

Udostępnij

Sunrise Communications AG, największy prywatny dostawca telekomunikacyjny w Szwajcarii, wybrał platformę Comarch IoT Connect do wsparcia rozszerzenia oferty o usługi IoT.

Wdrożony system pozwoli operatorowi na kompleksowe przechowywanie, sprzedaż, łączenie, monitorowanie i zarządzanie wszystkimi urządzeniami IoT zarówno dziś, jak i w przyszłości.

W ramach projektu Comarch dostarcza produkt IoT Connect. Oprogramowanie CMR (COMARCH) jest zintegrowane z ekosystemem i infrastrukturą techniczną OSS/BSS i Enterprise firmy Sunrise. Pierwszy etap projektu, który obejmował pełną integrację ze środowiskiem IT i siecią operatora, rozpoczął się w ciągu czterech miesięcy od podpisania kontaktu.

Dzięki platformie Comarch IoT Connect, Sunrise będzie mógł szybko i płynnie wejść na błyskawicznie rozwijający się rynek IoT, uwalniając potencjał do generowania nowych przychodów z nowych rodzajów segmentów klientów.

– Wybraliśmy Comarch jako dostawcę oprogramowania IoT, przede wszystkim ze względu na doświadczenie organizacji i dużą elastyczność w dostosowywaniu produktu do naszych obecnych i przyszłych potrzeb, co minimalizuje zaangażowanie po naszej stronie. Wykorzystując platformę Sunrise IoT Connect możemy stworzyć dostosowane oferty dla każdego klienta w ciągu kilku minut. Dzięki takiej elastyczności, wysokiej jakości systemowi, proaktywnemu podejściu i kulturze organizacyjnej bardzo podobnej do naszej, Comarch jest idealnym partnerem dla naszego projektu IoT. Jestem pewien, że duże doświadczenie Comarch w projektowaniu produktów IoT - zarówno oprogramowania, jak i urządzeń - oznacza, że ​​firma będzie w stanie wspierać nas w przyszłych przedsięwzięciach wraz z rozwojem naszej działalności IoT - mówi Alexander Lehrmann, dyrektor rozwoju biznesu i innowacji w Sunrise.

Trwające wdrażanie ma na celu wsparcie zarządzania łącznością i wielu innych procesów w zakresie zarządzania produktem, sprzedaży, fakturowania i analiz dla całego ekosystemu IoT. W ramach platformy, Sunrise będzie mógł uwzględniać partnerów biznesowych i klientów oraz automatycznie publikować wszystkie wyceny i umowy serwisowe w hierarchii wielowarstwowej.

Platforma Comarch IoT Connect będzie obsługiwać zamawianie kart SIM, zarządzanie kartami SIM/eSIM, dostarczanie usług, rozliczanie wstępne oraz monitorowanie i obsługę alarmów w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie zostanie również wzbogacone o funkcje platformy Comarch IoT Analytics, takie jak zbieranie, agregowanie i wizualizację danych z urządzeń IoT. Nowy system działa w chmurze Sunrise i jest zintegrowany z obecnymi firmowymi platformami CRM, bilingowymi i hurtownią danych.

– System, który dostarczyliśmy firmie Sunrise, pomoże im zrealizować strategię mocno skoncentrowaną na innowacjach. Zdolność do dostarczania innowacyjnych produktów i usług idealnie dopasowanych do preferencji klientów indywidualnych i biznesowych, od zawsze pozwalała firmie Sunrise wyróżniać się na lokalnym rynku telekomunikacji. Rozszerzenie oferty o usługi IoT to kolejny krok w tym kierunku - mówi Jacek Lonc, dyrektor działu strategii i rozwoju sprzedaży w Sektorze Telekomunikacji w Comarch.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus