CMR (COMARCH) wprowadza na rynek system CRM do zarządzania sprzedażą w segmencie bankowości korporacyjnej i MŚP.
Comarch Relationship Manager Assistant to mobilny system dla doradców klienta biznesowego wspierający ich w codziennej pracy poprzez szybki dostęp do danych o klientach oraz bazy wiedzy o produktach.
– Zapewnia to odpowiedni poziom przygotowania do każdego spotkania z klientem - mówi Łukasz Rozlach, dyrektor konsultingu branżowego dla bankowości w Comarch.
Dla managerów odpowiedzialnych za sprzedaż, system oferuje narzędzia do monitoringu aktywności doradców oraz postępów w realizacji celów sprzedażowych. – Menedżer może w każdej chwili zobaczyć, jak wygląda jego lejek sprzedażowy i nad czym pracuje każdy z jego podwładnych - nie musi już czekać na koniec dnia lub tygodnia, by skompletować wszystkie leady – tłumaczy Łukasz Rozlach. System ułatwia również efektywną komunikację pomiędzy analitykami, menedżerami produktu i doradcami klienta.
Wyróżnikiem systemu Comarch Relationship Manager Assistant ma być prognozowanie sprzedaży na bazie algorytmów AI.
– Nasze wieloletnie doświadczenia związane z obsługą klienta korporacyjnego chcemy przenieść na narzędzia wsparcia dla doradców, którzy wydają się mocno niedoinwestowani w tym zakresie - wyjaśnia Andrzej Przewięźlikowski, Wiceprezes Zarządu Comarch, Dyrektor Sektora Finanse. – Duże platformy typu CRM nie mają funkcji skrojonych na miarę poszczególnych branż czy segmentów rynku. Chcemy wypełnić tę lukę.