ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, według wstępnych danych szacunkowych wypracował w kwietniu 2020 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 91 mln USD, wobec 99 mln USD w kwietniu 2019 r., co oznacza spadek o około 8%.
„W kwietniu wszystkie rynki, na których działamy zostały zamknięte, jednak pomimo tego udało nam się wypracować bardzo dobre wyniki sprzedaży, porównywalne z ubiegłym rokiem. Pamiętajmy, że drugi kwartał jest tradycyjnie najsłabszy w naszej sprzedaży, dlatego szczególnie jesteśmy zadowoleni z naszych przychodów w kwietniu. ASBIS jak zwykle szybko dostosował się do panujących warunków i wykorzystał swoją dominującą pozycję rynkową na obszarach naszego działania, wypracowując przychody wyższe od oczekiwanych. Gospodarki w większości krajów zaczynają powracać do normy, również na naszych rynkach, co pozwoli nam wypracować znacznie lepsze wyniki” – powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.