Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w marcu 2020 r. równe około 42,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2019 r. o około 42,4%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w marcu 2020 r. do około 25 mln zł, czyli o 45% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 15,5 mln zł, o 35,4% mniej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 197,2 mln zł (-8% r/r). Za 117,3 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 73,1 mln zł jubilerski. To odpowiednio -11,3% i +1,1% w stosunku do okresu styczeń – marzec 2019 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 42,6% i była niższa od marży osiągniętej w marcu 2019 roku o około 8,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - marzec 2019 wyniosła około 47,4% i była niższa o 1,6 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec marca 2020 r. równa 53,7 tys. m2 (+2,4% r/r).