Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lutym 2020 r. równe około 75,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2019 r. o około 8,9%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w lutym 2020 r. do około 41,5 mln zł, czyli o 4,7% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 32,1 mln zł, o 19,1% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 154,2 mln zł (+9,6% r/r). Za 92,1 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 57,6 mln zł jubilerski. To odpowiednio 6% i 19,3% wzrost w stosunku do okresu styczeń – luty 2019 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,7% i była wyższa od marży osiągniętej w lutym 2019 roku o około 0,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-luty 2020 wyniosła około 49,2% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lutego 2020 r. równa 54 tys. m2 (+5,2% r/r).