Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Kool2Play zgromadził 3,6 miliona złotych na rozwój gier

Udostępnij

Kool2Play, warszawski producent gier, który w połowie roku zamierza zadebiutować na rynku NewConnect, z powodzeniem zamknął sprzedaż akcji serii C. Developer pozyskał łącznie (seria B, C i dofinansowanie w programie GameInn) 3,6 mln zł, które będą przeznaczone na produkcje i marketing trzech autorskich produkcji. Premiera pierwszej z nich - Uragun, planowana jest na przełom drugioego i trzeciego kwartału 2020 r.

Kool2Play (K2P) to unikalna spółka na polskim rynku producentów gier, przede wszystkim ze względu na swoje korzenie. Jest to zespół doświadczonych producentów i kadry zarządzającej, posiadającej blisko 20-letni know how w międzynarodowej promocji gier, w tym takich tytułów jak choćby Call of Duty, PUBG czy World of Tanks. W skład grupy kapitałowej K2P wchodzi firma Kool Things, zjamująca się promocją i marketingiem gier na świecie.

- Kool2Play koncentruje się na kreowaniu multiplatformowych marek gier, przy czym stawiamy na jakość, a nie ilość. Każdy produkt będzie dopracowany w każdym detalu pod względem jakości i marketingu, tak żeby maksymalnie wydłużyć czas jego monetyzacji poprzez dodatkowy content, prequele i sequele, czy też różne platformy. – komentuje Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play.

W ostatnich dniach spółka zakończyła z sukcesem sprzedaż akcji serii C. Łącznie zgromadziła 3.6 mln zł na podukcję i promocję trzech autorskich projektów. – Inwestorzy zaufali naszej wizji, inwestując w spółkę w dwóch rundach finansowania 2 miliony złotych, wyceniając tym samym firmę na 16 milionów złotych. Jestem przekonany, że nie zawiedziemy ich zaufania a rynek zweryfikuje wartość Kool2Play po debiucie na NewConnect, który planujemy przeprowadzić w połowie roku- dodaje prezes.

Kool2Play pracuje aktualnie nad 3 grami. Poza nadchodzącym Uragun powstają dwa kolejne tytuły, które ujrzą światło dzienne w latach 2021 (City of Minds) i 2022 (Odbudowa). W 2019 firma otrzymała dotację w programie sektorowym GameINN, w kwocie 1,6 miliona złotych. Projekt wsparty przez NCBiR nosi nazwę kodową Odbudowa i będzie grą strategiczna z gatunku city builder.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus